اسپیکر بلوتوثی بوم باکس جی بی ال

جدیدترین اسپیکر بلوتوثی بوم باکس جی بی ال با قابلیت ضد آب و باتری 24 ساعته عرضه می‌شود

مدل جدید اسپیکر بلوتوثی بوم باکس جی بی ال (JBL Boombox) در اواخر امسال با قابلیت مقاومت در برابر آب و باتری قدرتمند 20 هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود.

کمپانی جی بی ال (JBL) از اسپیکر بلوتوثی بوم باکس (Boombox) جدید خود در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد کرد. این اسپیکر که به سبک بوم باکس دهه 80 میلادی و با ترکیبی از ویژگی‌های آینده‌نگرانه طراحی شده، بزرگ‌ترین اسپیکر قابل حمل جی بی ال خواهد بود. وزن این اسپیکر بلوتوثی بوم باکس جی بی ال برابر 5.26 کیلوگرم بوده و در برابر آب، چه به صورت نفوذ جزئی و چه حتی به صورت غوطه‌ور شدن در آب مقاوم است. همچنین این اسپیکر بلوتوثی به لطف باتری عظیم 20 هزار میلی‌آمپرساعتی می‌تواند 24 ساعت به طور مداوم  و بدون نیاز به شارژ کار کند. بنابراین بوم باکس جدید JBL برای جشن‌ها و مهمانی‌ها و همچنین سفرها و محیط‌های خارج از خانه بسیار مناسب خواهد بود.

اسپیکر بلوتوثی بوم باکس جی بی ال

علاوه بر آن با این میزان قدرت و همین‌طور دو درگاه یو اس بی، می‌توانید از جدیدترین اسپیکر بلوتوثی بوم باکس جی بی ال به عنوان یک منبع انرژی برای شارژ کردن گوشی و سایر گجت‌های خود استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر قدرتمند می‌توان به حالت گوش دادن به موسیقی در فضای باز یا فضای بسته و قابلیت اتصال به سایر اسپیکرهای JBL با استفاده از بلوتوث و گزینه کانکت پلاس (+Connect) کمپانی اشاره کرد.

قیمت اسپیکر بلوتوثی بوم باکس جی بی ال

هنوز تاریخ دقیق عرضه اسپیکر جدید جی بی ال اعلام نشده اما احتمالا این اسپیکر بلوتوثی خارق‌العاده در اواخر سال با قیمت 399.99 پوند یا 515 دلار در بریتانیا عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه این اسپیکر در بازار ایالات متحده آمریکا منتشر نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*