هدفون ATH-ADX5000

هدفون ATH-ADX5000 معرفی شد ؛ ۲۰۰۰ دلار ناقابل با بسته‌بندی لاکچری!

کمپانی Audio-Technica ساعاتی پیش با رونمایی از هدفون ATH-ADX5000 که ۲۰۰۰ دلار قیمت دارد، بازدیدکنندگان ایفا 2017 را انگشت به دهان کرد!

وقتی که در مورد قاب محافظ یک هدفون صحبت می‌کنیم، عموما منظورمان نوعی جعبه یا کیسه مخصوص است که آن را از صدمه دیدن و گرد و غبار محافظ می‌کند، اما در مورد هدفون ATH-ADX5000 اوضاع اندکی فرق می‌کند! کمپانی Audio-Technica ساعاتی پیش ضمن معرفی هدفونی گران‌قیمت و با کیفیت، فراتر از حد انتظارها ظاهر شد و اعلام کرد که کاربران با تهیه این هدفون ۲۰۰۰ دلاری، به یک چمدان (!) مخصوص برای قرار دادن هدفون در آن هم دسترسی پیدا خواهند کرد. هدف اصلی Audio-Technica از معرفی چنین هدفون لاکچری و گران‌قیمتی، نبرد مستقیم با هدفون‌هایی نظیر Sennheiser HD 800 S ،Audeze LCD-X ،Focal Utopia و MrSpeakers Ether Flow است.

تجربه کار کردن با هدفون‌های باکیفیت و صد البته گران‌قیمت Audio-Technica این موضوع را اثبات کرده که ۲ هزار دلاری که قرار است برای این هدفون خرج کنید، با کمی اغراف کاملا ارزشش را دارد. Audio-Technica ایده‌های بلندپروازانه زیادی را در سر می‌پروراند و اکنون با معرفی چنین هدفونی پا به عرصه مبارزه مستقیم با هدفون‌های گران‌قیمت گذاشته است و قصد دارد موسیقی‌دوستان را ترغیب به خریدن هدفون‌هایش کند.

هدفون‌های قبلی این کمپانی (سری Air Dynamic) مثل ATH-AD2000X، به علت داشتن توانایی تفکیک صدای (SoundStage) بالا بسیار محبوب شده بودند و در کنار این موضوع، با داشتن قیافه‌ای زیبا و قابلیت Vocal-Friendly در دل کاربران جا خوش کرده بودند.

مدل جدید هدفون‌ها – که با نام ATH-ADX5000 شناخته می‌شود – ضمن به ارث بردن ویژگی‌های هدفون‌های قبلی، با دارا بودن بسته‌بندی شیک و بسیار جذاب یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که هر هدفون‌دوستی می‌تواند داشته باشد.

این هدفون در داخل بالشتک خود – که از بیرون الگوی لانه‌زنبوری بر روی آن به چشم می‌خورد – راه‌اندازهای ۵۸ میلی‌متری با پوشش تنگستن دارد و قسمت بالایی‌اش برخلاف تمامی هدفون‌های قبلی Audio-Technica، از پوشش زیبا و چرم‌مانند آلکانترا استفاده می‌کند. این هدفون‌ها هم اکنون در توکیو در دست مونتاژ هستند و Audio-Technica بر روی تمامی آن‌ها سریال نامبر مخصوص قرار می‌دهد.

هدفون زیبای Audio-Technica ATH-ADX5000 قرار است با قیمت ۱۹۹۹ دلار (معادل ۲۱۹۰ یورو / ۱۹۹۰ پوند) در ماه نوامبر در داخل قفسه فروشگاه‌ها قابل‌تهیه باشد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه ایفا 2017 شانس گوش دادن به صدای این هدفون را پیدا کنند.

هدفون ATH-ADX5000

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با 2000 دلار یه نوت 8 میخرم 800دلار دیگه رو پس انداز میکنم???