تلویزیون BeoVision Eclipse ، محصولی منحصر به فرد از همکاری ال جی و بنگ و اولافس

تلویزیون BeoVision Eclipse ، محصولی 4K از همکاری ال جی و بنگ و اولافس

تلویزیون BeoVision Eclipse که محصولی جالب‌توجه از همکاری کمپانی ال جی (LG) و بنگ و اولافس (Bang & Olufsen) است، در نمایشگاه ایفا 2017 آلمان معرفی شد.

دو کمپانی ال جی و بنگ و اولافس که با نام اختصاری “B&O” هم شناخته می‌شود، به تازگی از محصول OLED خود که نمایشگری 4K و سیستم پخش صدایی 450 واتی دارد، رونمایی کردند؛ تلویزیون BeoVision Eclipse مجهز به اسپیکر sound bar سه کاناله با قابلیت استریم موسیقی و رادیوی اینترنتی است. به علاوه، این گجت خانگی سیستم جابه‌جایی بی‌صدایی دارد که امکان تغیر مکان تلویزیون را به صورت خودکار و با فشار یک دکمه فراهم می‌کند؛ بنابراین اگر جزو کسانی هستید که وسایل منزل خود را زیاد جابه‌جا می‌کنید، انتظار می‌رود که تلویزیون BeoVision Eclipse انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

همچنین می‌توان این تلویزیون را به اتصالات دیواری ثابت یا متحرک متصل کرد و از طریق کنترل معروف BeoRemote One BT شرکت بنگ و اولافس، جهت قرارگیری نمایشگر را تغییر داد.

تلویزیون BeoVision Eclipse ، محصولی منحصر به فرد از همکاری ال جی و بنگ و اولافس

سازندگان تلویزیون BeoVision Eclipse تاکید زیادی به تطابق‌پذیری فیزیکی و الکترونیکی این محصول که سیستم عامل webOS 3.5 ال‌ جی بر روی آن نصب است، دارند. این سیستم عامل امکان بهره بردن از سرویس‌های استریم تصویری مانند نتفلیکس، یوتیوب و Deezer،‌ سرویس‌های صوتی Spotify Connect، Chromecast و AirPlay و استریمینگ از طریق بلوتوث را فراهم می‌کند.

اسپیکرهای تعبیه‌شده هم در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شوند و می‌توانند به دستگاه جداگانه‌ای مانند بلندگوی مخصوص BeoLab شرکت B&O وصل شده و تجربه‌ای متفاوت را در اختیار کاربر قرار دهند.

تلویزیون BeoVision Eclipse در دو سایز 55 و 65 اینچی ساخته شده و به ترتیب با دو قیمت 10990 و 15990 دلار، از چند روز آینده در فروشگاه‌های بنگ و اولافس عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*