لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix ایده آل گیمرهای تیراندازی اول شخص

کمپانی ایسوس از یک لپ تاپ گیمینگ جدید رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix از سخت افزاری بالارده و یک کیبورد به سبک دسکتاپ‌ها برخوردار است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های FPS‌ هستید، این لپ تاپ ایده آل شما خواهد بود.

کمپانی ایسوس با لپ تاپ‌های جدید خودش پا به نمایشگاه IFA برلین گذاشته است که همگی از جذابیت خاصی برخوردارند. بازوی بخش گیمینگ این کمپانی، خانواده ROG آن‌ها هم اکنون صاحب یک لپ تاپ جدید به نام Strix شده است که در دو نسخه ادیشن متفاوت و هرکدام برای سبک خاصی از بازی‌ها عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اول، SCAR Edition نام دارد که مختص گیمرهای تیراندازی اول شخص طراحی شده است.

یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 10 نیز می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای اجرای بازی‌ها باشد. شما می‌توانید یکی از دو مدل 15 و 17 اینچی آن را برگزینید که حاوی نرخ پاسخ‌دهی 5 میلی‌ثانیه‌ای و نرخ رفرش بسیار نرم 120 هرتزی هستند. ROG می‌گوید که این نرخ به طور کامل تاری حرکت (Motion Blur) را از بین خواهد برد. حتی یک مدل جذاب‌تر مجهز به نمایشگری با نرخ پاسخ‌دهی 7 میلی‌ثانیه‌ای و نرخ رفرش 144 هرتزی نیز در دست تولید توسط این کمپانی زیرمجموعه ایسوس است.

همراه با بازی‌های بسیار سریع اول شخص شوتر، تاری حرکت تنها چیزی نیست که می‌تواند برای شما مهم باشد. مدل SCAR Edition لپ تاپ ایسوس ROG Strix همچنین حاوی یک کیبورد به سبک دسکتاپی است که حاوی کلیدهایی سریع و یک کلید N چرخشی به منظور ارائه دقت بیشتر است. با این حال اگر شما از طرفداران بازی‌های لیگ یا افسانه‌ای هستید باید به دنبال خرید مدل Hero Edition لپ تاپ ایسوس ROG Strix باشید. در این مدل، به جای مشخصات بهینه شده برای بازی‌های اول شخص شوتر، برای بازی‌های چند نفره آنلاین بهینه شده است.

مدل Hero Edition نیز از همان پردازنده Core i7 اینتل مشابه، کارت گرافیک سری 10 انویدیا GeForce GTX و ویندوز 10 پرو مدل SCAR برخوردار است. به این مشخصات باید یک نمایشگر با زاویه دید عریض و پشتیبانی 100 درصدی از محدوده رنگی sRGB برای بهبود کنتراست و دقت رنگ را نیز باید اضافه کرد. به طور طبیعی یک نمایشگر عریض می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای بازی‌هایی باشد که نیازمند باز بودن زبانه‌های مختلفی به شکل همزمان بر روی صفحه است. Asus ROG همچنین متعهد می‌شود که این کیبورد عمر مفیدی معادل 20 میلیون بار ضربه را ارائه کند، بنابراین شما می‌توانید تجربه گیمینگ طولانی مدتی را تا زمانی که مجبور به ارتقا سیستم خود نشوید، داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*