زد تی ای نوبیا زد 17 لایت

زد تی ای نوبیا زد 17 لایت رونمایی شد؛ 6 گیگابایت رم، پردازنده 8 هسته‌ای و بیشتر

زد تی ای نوبیا زد 17 لایت (ZTE Nubia Z17 Lite) به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات فنی گوشی جدید زد تی ای می‌پردازیم.

زد تی ای نوبیا زد 17 لایت به تراشه اسنپدراگون 653 با پردازنده هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 510، شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حاظه داخلی تجهیز شده تا مشکلی در رابطه با پردازش و ذخیره اطلاعات وجود نداشته باشد. از آنجایی که ابعاد این گوشی و پرچمدار زد تی ای با یکدیگر تقریبا یکسان هستند، نوبیا Z17 لایت نیز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و لبه به لبه با وضوح 1080×1920 تجهیز شده تا باز هم با یک گوشی هوشمند زیبا رو به رو باشیم.

زد تی ای نوبیا زد 17 لایت

گوشی جدید زد تی ای همانند محصول قبلی این شرکت با سیستم دوربین دوگانه تولید شده است؛ اما سازندگان به جای دو سنسور 12 و 23 مگاپیکسلی، از دو سنسور 13 مگاپیکسلی IMX258 شرکت سونی، یکی رنگی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و دیگری مونوکروم، استفاده کرده‌اند. خوشبختانه در بخش جلویی هیچ چیزی تغییر نکرده و باز هم دوربینی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده دارد.

از دیگر موارد قابل توجه در رابطه با این موبایل نیز می‌توان به باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع کوالکام و تعبیه سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد.

زد تی ای نوبیا زد 17 لایت از ششم سپتامبر (پانزدهم شهریور) با قیمت 379 دلار روانه بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*