ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی

نهایت قدرت شستشو با ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی

ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی با استفاده از فناوری‌های بخار TrueSteam و شستشوی چهارگانه QuadWash،‌ استانداردی جدید را برای محصولات این حوزه تعریف کرده است.

شرکت ال جی با معرفی ماشین ظرفشویی بخارشوی TrueSteam استانداردی جدید برای محصولات این حوزه تعریف کرد. این محصول انقلابی که به لطف تکنولوژی بخار توانسته خود را از سایر رقبا متمایز کند، نه تنها ظرف‌ها را بهتر تمیز می‌کند بلکه بازدهی انرژی بسیار بالایی داشته و بسیار کم‌مصرف است. ال جی در زمینه فناوری بخار سال‌ها تجربه کسب کرده و از این فناوری در  محصولاتی مثل ماشین لباسشویی و Styler استفاده کرده است. ماشین ظرفشویی جدید ال جی هم به لطف این فناوری عملکرد بسیار بهتر و پیشرفته‌تری خواهد داشت و روش جدیدی برای شستشوی ظرف‌ها معرفی خواهد کرد.

ظرفشویی بخارشوی TrueSteam از حرارت بخار استفاده کرده و هر چیزی را تمیز می‌کند؛ از ظروف تزئینی بسیار ظریف گرفته تا قابلمه و ماهی‌تابه. قابلیت پیش بخاردهی، کثیفی و باقی‌مانده غذای روی ظرف‌ها را به آرامی تمیز کرده و شما را از تمیز کردن ظرف‌ها با دست قبل از قرار دادن در ظرف‌شویی، بی‌نیاز می‌کند. همچنین این دستگاه با استفاده از قابلیت SteamClean بعد از تمام شدن چرخه شستشو روی ظرف‌ها بخار اسپری کرده و از لک افتادن ظروف و جا ماندن رد آب روی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این مسئله یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دارندگان ماشین ظرف‌شویی است. تکنولوژی بخارشوی ال جی نه تنها ظروفی بسیار تمیز به شما تحویل می‌دهد، بلکه مزایای بهداشتی زیادی دارد. مزایایی که نشان از تعهد ال جی به برآورده کردن خواسته‌های کاربران دارد.

ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی

تکنولوژی کلیدی دیگری که در این ظرف‌شویی به کار رفته است QuadWash نام دارد. این تکنولوژی با استفاده از چهار بازوی اسپری کننده به جای دو عدد (تعدادی که در عمده ظرف‌شویی‌های بازار استفاده می‌شود) نحوه شستشوی ظرف‌ها را به سطح جدیدی رسانده است. بازو‌های چند حرکته ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی ، به جلو حرکت کرده و می‌چرخند و با پاشش آب از دو جهت هر ظرفی در هر سایزی را از تمام زوایا می‌شویند.

استفاده از موتور اینورتر دایرکت درایو در ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی

این ماشین ظرفشویی از موتور اینورتر دایرکت درایو (Direct Drive) نیرو می‌گیرد که باعث می‌شود بازده دستگاه بالا رفته و صدای آن کمتر شود. همچنین این موتور میزان شدت فشار آب را تغییر می‌دهد تا به راحتی بتوان ظروف بسیار حساسی که نیاز به پاشش آب ملایم دارند را در طبقه بالا و ظروف دیگری مثل قابلمه که شستشوی قدرتمندی نیاز دارند را در طبقه پایین به خوبی تمیز کرد. این تنوع کاربری باعث می‌شود بدون آسیب دیدن ظرف‌ها، شستشویی بهتر و کم‌مصرف‌تری را با ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی تجربه کرد.

به علاوه سیستم EasyRack Plus به راحتی به کاربران اجازه می‌دهد تا ارتفاع قسمت نگه‌دارنده ظروف را تغییر دهند و بتوانند ظروف متفاوت در سایزهای مختلف را درون طبقه‌ها قرار دهند. برای پیش‌شستشوی ظروف به وسیله بخار ظرفشویی SteamClean ال جی، 9 چرخه شستشوی مختلف طراحی شده است که می‌توانید به وسیله نرم‌افزار LG SmartThinQ آن‌ها را دانلود کنید.

آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و محصولات تهویه هوای ال جی می‌گوید:

ماشین ظرفشویی بخارشوی SteamClean ال جی هر چیزی که مشتریان ما نیاز دارند را در اختیارشان خواهد گذاشت. از راحتی و انعطاف گرفته تا عملکرد بسیار عالی. تکنولوژی بخار به ما اجازه می‌دهد تعادل مناسبی بین عملکرد بسیار قدرتمند و امکان شستشوی ظروف ظریف برقرار کنیم. این از آن نوآوری‌هایی است که مشتریانمان از ال جی انتظار دارند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*