ایسر کروم بوک 15

ایسر کروم بوک 15 همراه با طراحی آلومینیومی جدید در IFA 2017 رونمایی شد

نسل جدید ایسر کروم بوک 15 (Acer Chromebook 15)‌ در ایفا 2017 معرفی شد. این لپ تاپ اینک از طراحی آلومینیومی و یک نمایشگر 15.6 اینچی برخوردار است و تازه‌ترین پردازنده‌های خانواده Celeron و Pentium اینتل نیز قدرت‌بخش آن هستند. در ادامه بیشتر با این کروم بوک آشنا خواهیم شد.

کمپانی ایسر امروز بیشترین فعالیت را در عرصه کامپیوترها داشت تازه‌ترین دستاوردهای خود در این حوزه را برای نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی کرد. ایسر کروم بوک 15 یکی از این محصولات بود که حالا ارائه کننده یک طراحی آلومینیومی جدید همراه با نمایشگری بزرگ و عمر باتری طولانی است. به گفته‌ی ایسر، این امکانات ترکیبی را برای یک نوت بوک مناسب جهت امور سرگرمی می‌سازد.

ایسر کروم بوک 15 جدید به یک نمایشگر 15.6 اینچی Full HD IPS با زوایای دید عریض مجهز شده است. علاوه بر این، کمپانی سازنده عمر باتری تا حداکثر 12 ساعت بسته به نوع استفاده کاربران را متعهد می‌شود. این پکیج داخلی با یک پوشش آلومینیومی جدید همراه شده است تا با در دست گرفتن آن احساس داشتن یک جنس باکیفیت را تجربه کنید. این محصول از جدیدترین نسل پردازنده‌های دو هسته‌ای Celeron و پردازنده‌های 4 هسته‌ای Pentium اینتل، تا 8 گیگابایت رم و تا 64 گیگابایت حافظه داخلی بسته به انتخاب شما بهره می‌برد.

ایسر کروم بوک 15

نمایشگر 15.6 اینچی ایسر کروم بوک 15 جدید بزرگ‌ترین نمایشگر در یک کروم بوک است که تا به امروز عرضه شده و در دو مدل لمسی و غیر لمسی به فروش خواهد رسید. دو اسپیکر هم اندازه با عرض کیبورد نیز درست در دو طرف این صفحه کلید جای گرفته است که می‌تواند کیفیت صوتی بالا همراه با حجم مناسبی از آن را به ارمغان بیاورد. همراه با کیبورد بک لیت، این کروم بوک دارای وزن 1.2 کیلوگرم بوده و در ابعاد 378 در 256 در 18.9 میلی‌متر طراحی شده است. وای فای 802.11ac آنبرد همراه با دو درگاه USB نوع C، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI، بلوتوث 4.2 و یک کارتخوان SD نیز دیگر امکانات این کروم بوک زیبای فلزی را تشکیل می‌دهند.

قیمت ایسر کروم بوک 15 جدید

قیمت پایه این کروم بوک 399 دلار است و از ماه اکتبر در فروشگاه‌های Acer Store و BestBuy عرضه آن رسما آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*