ساعت هوشمند Gear Fit2 Pro

مچ بند هوشمند Gear Fit2 Pro ؛ کاربردی، جذاب و شیک

سامسونگ ساعاتی پیش در نمایشگاه ایفا 2017 به صورت رسمی از مچ بند هوشمند Gear Fit2 Pro رونمایی کرد و در کنار آن، از مدل 2018 گجت Gear IconX نیز پرده برداشت.

کمپانی سامسونگ (Samsung) ساعاتی پیش در جریان برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه ایفا 2017 به صورت رسمی از محصول جدیدی در زمینه تناسب اندام رونمایی کرد؛ مچ بند هوشمند Gear Fit2 Pro ضمن دارا بودن ظاهری زیبا، قابلیت‌های بسیاری دارد و در این مطلبِ گجت‌نیوز شما را با ویژگی‌هایش آشنا می‌کنیم.

این مچ بند به طور ویژه برای ورزش شنا ساخته شده و با آن می‌توانید از جهات زیادی بر روی ورزش کردن خود کنترل داشته باشید. در مورد ظاهر کلی و مشخصات سخت‌افزاری، باید گفت که گیر فیت 2 پرو فرق چندانی با مدل پایه خود (یعنی Gear Fit2) ندارد. مهم‌ترین تفاوت بین دو ساعت ذکر شده، این است که گیر فیت 2 پرو برخلاف گیر فیت 2 می‌تواند در عمق 50 متری آب هم به خوبی کار کند و در کنار آن، این ساعت می‌تواند ضربان قلب شما را نیز به صورت توقف‌ناپذیر اندازه بگیرد.

سامسونگ امسال در ایفا 2017 در زمینه ساعت هوشمند پر کار بود و علاوه بر معرفی نسخه Pro مچ بند هوشمند Gear Fit2 Pro ، از نسخه 2016 گجت پوشیدنی Gear IconX رونمایی کرد؛ Gear IconX نسبت به مدل سال 2016 خود به‌روز‌رسانی‌هایی اساسی به خود دیده و برخلاف نسخه قدیمی که تنها می‌توانست 1/5 ساعت موسیقی را به صورت بی‌سیم پخش کند، می‌تواند تا سقف 5 ساعت و به صورت مداوم به پخش موسیقی به صورت بی‌سیم بپردازد. البته اگر این 5 ساعت برای شما کافی نیست، باید بگوییم که این ساعت توانایی این را دارد که تا 7 ساعت موسیقی را از طریق حافظه ذخیره‌سازی‌اش پخش کند.

Gear Fit2 Pro که قرار است ساعتی 199 دلاری باشد، در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) در خرده‌فروشی‌ها قابل‌تهیه خواهد بود و علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از ویژگی‌های جالب و پر تعداد آن بهره‌مند شوند. Gear Fit2 Pro ساعتی به نسبت کشیده است و به علت داشتن یک صفحه‌نمایش منحنی امولد (AMOLED) که کنتراست بی‌نظیری دارد، می‌تواند یکی از بهترین‌ انتخاب‌های ممکن برای هر فردی باشد. مطمئنا برای هر کسی جذاب است که بر روی ساعت هوشمند خود تعداد قدم‌ها و میزان مصرف کالری روزانه‌اش را مشاهده کند.

البته با همه این تفاسیر، نمی‌توان هیچ دستگاهی را پیدا کرد که میزان کالری مصرفی را به شکلی کاملا دقیق و بی‌خطا (یا حداقل با خطای اندک) اندازه‌گیری کند. به همین علت ما از نمایندگان سامسونگ نظرشان را در این مورد پرسیدیم و گفتیم که در مورد میزان دقیق بودن Gear Fit2 Pro چه فکری دارند؟ آن‌ها در پاسخ گفتند که قصد ندارند جزئیاتی را در این رابطه منتشر کنند.

ساعت هوشمند Gear Fit2 Pro

بندهای سیلیکونی مچ بند هوشمند Gear Fit2 Pro قابل تعویض‌اند، اما رنگ‌بندی متنوعی ندارند و شما نمی‌توانید مطابق سلیقه‌‌تان، رنگ مچ بند را با لباس‌تان هماهنگ کنید. تنها خاصیتی که این ویژگیِ ساعت دارد، این است که در صورت آسیب دیدنش می‌توان خیلی سریع و راحت بندهایش را تعویض نمود.

دست‌بند تناسب اندام جدید سامسونگ در دو رنگ‌بندی عرضه خواهد شد؛ کاملا سیاه یا سیاه با روکش قرمز زیرین. این گجت با دو سیستم‌عامل iOS و اندروید به طور کامل هماهنگ بوده و با یک بار شارژ، تا چهار روز دوام می‌آورد. سامسونگ از فردا امکان پیش‌خرید این گجت را فراهم خواهد کرد.

گجت پوشیدنی Gear IconX

مدل سال 2018 گجت Gear IconX از جوانب زیادی شبیه مدل قبلی خود است و اگر اندکی با دقت نگاهش کنید، شباهت‌هایی هم با هدفون‌های Bragi Dash سامسونگ دارد. Gear IconX 2018 دارای رنگ‌های سیاه، صورتی و خاکستری خواهد بود. شاید مهم‌ترین نکته در مورد مدل جدید، افزایش عمر باتری باشد؛ همانطور هم که پیش‌تر اشاره کردیم، سامسونگ وعده داده است که این مدل از گیر آیکون ایکس می‌تواند تا 5 ساعت موسیقی به صورت بی‌سیم، 7 ساعت از داخل حافظه خودش و 4 ساعت در هنگام روشن بودن بلوتوث پخش کند.

سامسونگ اعلام کرده که در پاییز 2018 این گجت را روانه بازار خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*