موتورولا موتو ایکس 4

موتورولا موتو ایکس 4 تا ساعاتی دیگر در IFA معرفی خواهد شد

کمپانی لنوو قصد دارد در کنفرانس خبری نمایشگاه IFA خود از گوشی میان رده موتو ایکس 4 (Moto X4) موتورولا پرده برداری کند. این مراسم ساعت 11:30 دقیقه امروز پنجشنبه 9 شهریور برگزار خواهد شد.

مدت‌هاست که شایعات خبر از عرضه یک گوشی جدید از سوی لنوو به نام موتورولا موتو ایکس 4 می‌‌دهند، اما تا به امروز مشخص نبود غول چینی که زمانی از گوشی جدید سری موتو پرده برداری می‌کند. حال اسنادی به دست ما رسید که نشان می‌دهد طی روزهای پیش رو می‌توانیم با این گوشی در نمایشگاه ایفا 2017 ملاقات کنیم.

در حالی که رویداد کمپانی لنوو امروز‌ پنجشنبه 9 شهریور ماه برگزار خواهد شد، ظاهرا این کمپانی علاقه‌ای به حفظ اسرار خود ندارد. چرا که به تازگی تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد آن‌ها مشغول تدارک همه چیز برای پرده برداری از گوشی موتو ایکس 4 خود هستند. البته این تصویر تنها نام گوشی را تایید می‌کند و هیچ چیز دیگری از آن را به ما نشان نمی‌دهد، اما ما تا به امروز به قصد کافی در مورد آن شنیده‌ایم و با موتو ایکس 4 آشنا هستیم.

موتورولا موتو ایکس 4

مشخصات فنی موتو ایکس 4

این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی Full HD برخوردار خواهد بود و از آنجایی که با یک گوشی میان رده رو به بالا طرف هستیم، چیپست اسنپدراگون 630 را می‌توان در زیر قاب آن یافت. از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی می‌توان به ضد آب بودن آن، حضور یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی پشتی و یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت همراه با پشتیبانی از شارژ‌سریع Turbo Charging اشاره کرد. نسخه‌ی ویژه بازار ایالات متحده این گوشی می‌تواند حاوی یک رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی باشد و نسخه‌ی بین‌المللی آن نیز باید با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به فروش برسد.

موتو ایکس 4 از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. تمامی این امکانات را می‌توانید با پرداخت تنها 350 دلار صاحب شوید و از طعم نوقا بر روی گوشی خود لذت ببرید؛ اگرچه ما بر این باوریم که موتو ایکس 4 می‌تواند در آینده‌ای نزدیک آپدیت اندروید 8 اوریو را نیز دریافت کند.

در هر صورت تیم گجت نیوز مراسم امروز کمپانی لنوو رو را تحت پوشش خبری کامل قرار خواهد داد تا هیچ چیزی را از دست ندهید. این مراسم راس ساعت 11:30 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*