تصاوير و مشخصات دو اسمارت فون جديد سوني به بيروز درز کرد

طي دور روز گذشته تصاوير و مشخصاتي از دو اسمارت فون جديد شرکت سوني به بيرون درز کرده است.يکي از اين اسمارت فون ها C660X Xperia Yuga نام دارد که با توجه به مشخصات آن ميتوان به عنوان نسل بعدي پرچم دار هاي سوني آن را معرفي نمود.اسمارت فون بعدي هم HuaShan نام دارد که اطلاعات محدودي از آن در قالب يک تصوير منتشر شده است.

Yuga :

قبلا اطلاعاتی از نسل بعدی پرچمدارهای سونی یعنی C660X Xperia Yuga منتشر شده بود، اما امروز هم علاوه بر انتشار چند تصویر جدید، مشخصاتی از آن نیز تایید شد. پشت این اسمارت فون کاملا صاف و ساخته شده از شیشه است، ضمن اینکه یک کلید شاتر نیز در سمت راست آن دیده می شود.

صفحه نمایش ۵ اینچی آن همانطور که می دانید ۱۰۸۰p است البته از نوع LCD نه OLED. چیپ ستی که در داخل دستگاه قرار دارد از نوع Qualcomm Snapdragon S4 Pro می باشد و نه یک چیپ ست Samsung Exynos 5 Quad. شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده (Eldar)، مدعی شده که اسمارت فون Yuga هنگامی که چیپ ست آن تحت بارگذاری است، گرم می شود (همانند اتفاقی که برروی اپتیموس جی و نکسوس ۴ ال جی که دارای پردازنده ای مشابه هستند روی می دهد).

در مورد دوربین، شایعاتی در مورد ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی بودن دوربین این اسمارت فون وجود داشت، اما شایعه جدیدی منتشر شده که نشان از ۱۶ مگاپیکسلی بودن آن دارد. انتظار می رود که سونی از Xperia Yuga خود در جریان رویداد CES یا MWC رونمایی کند.
 

HuaShan :

اسمارت فون سونی C503X با کدنام HuaShan یکی از اسمارت فون های آینده سونی می باشد که اطلاعاتی جزئی از آن تاکنون منتشر شده است. امروز نیز اطلاعاتی از این محصول سونی از طریق پایگاه داده  AnTuTu benchmark  بدست آمده است که ادامه به آنها اشاره می کنیم.

همانطور که اعلام شده اطلاعات نشان داده شده زیاد نمی باشند، تنها چیزی که می توان متوجه شد کلاک اسپید پروسسور آن می باشد که ۱.۷ گیگاهرتز است. تعداد هسته ها هنوز ناشناخته می باشد، اما به احتمال زیاد پردازنده آن ۲ هسته ای است.

نسخه اندروید نصب شده برروی آن نیز ۴.۱.۱ Jelly Bean می باشد و امتیاز با نمره ای که برای این دستگاه درج شده ۱۶۱۳۳ است که می تواند امتیاز خوبی برای یک دستگاه سطح متوسط باشد. منتظر اطلاعات بیشتر از HuaShan باشید.


منابع : 2 | 1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*