فیت بیت از ترازوی هوشمند Aria 2

فیت بیت از ترازوی هوشمند Aria 2 مجهز به وای فای رونمایی کرد

فیت بیت با حضور در نمایشگاه IFA 2017 از ترازوی هوشمند Aria 2 خود رونمایی کرد. این ترازو مجهز به وای فای است و می‌تواند اطلاعات مختلفی از بدن شما نظیر شاخص توده بدنی را ارائه کند.

این قطعا کافی نیست که شما به تمرین بپردازید و نتایج حاصل شده را بخواهید تنها حدس بزنید. گجت‌های پوشیدنی تناسب اندام و سلامت مجموعه‌ی خاصی از اطلاعات را جمع آوری می‌کنند، اما کمپانی فیت بیت در ایفا 2017 از محصولی پرده‌برداری کرده است که پیشرفته‌تر عمل خواهد کرد. ترازوی هوشمند Aria 2 نام این محصول جدید کمپانی فیت بیت است که می‌تواند تمامی اطلاعات بدن شما را زمانی که بر روی آن ایستاده‌اید جمع آوری کند و در اختیارتان قرار دهد.

آخرین تلاش فیت بیت در زمینه تولید ترازوها به سال 2012 و عرضه نسخه اصلی Aria‌ باز می‌گردد و آن‌ها در طول این 5 سال تا به امروز اقدامی برای عرضه نسخه جدیدتر آن نکرده بودند. در حالی که طراحی ترازوی هوشمند Aria 2 همانند نسل گذشته خود است، اما به ادعای خود فیت بیت باید آن را دقیق‌ترین ترازوی هوشمند عرضه شده در بازار تا به امروز بدانیم. درست همانند نسل قبل، آریا 2 به کاربران قابلیت همگام سازی داده‌ها از طریق وای فای و سپس مشاهده بلافاصله نتایج در اپلیکیشن فیت بیت را خواهد داد.

 

در حالی که سایر محصولات فیت بیت می‌توانند اطلاعات تناسب اندام را ضبط کنند، آریا 2 به کاربران اجازه می‌دهد هنگامی که با بدن خود بر روی آن می‌روند اعداد دقیق شاخص توده بدنی (BMI)‌، درصد چربی بدن، وزن و موارد مختلف دیگری را مشاهده کنند. با استفاده از تمامی داده‌های به دست آمده، کاربران قادر به درک بهتری از چگونگی وضعیت بدنی خود برای ادامه روند رژیم روزانه خود خواهند بود. به نقل از صفحه راهنمای وب‌سایت فیت بیت دیگر مشخصات کلیدی ترازوی هوشمند Aria 2 به شرح زیر است:

  • بلوتوث (به جای وای فای در نسخه اصلی آریا)
  • سازگار با وای فای 802.11 b/g/n (به جای 802.11b در نسخه اصلی آریا)
  • استفاده از 3 باتری AA (به جای 4 باتری در نسخه اصلی آریا)

هم‌اکنون آریا 2 با قیمت 129.95 دلار برای پیش فروش در وب سایت شرکت فیت بیت قرار گرفته است و عرضه‌ی نهایی آن نیز در پاییز پیش رو انجام خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*