ال جی وی 30

معرفی گوشی موبایل ال جی وی 30 (LG V30) از زبان سازنده

گوشی جدید ال جی وی 30 (LG V30) امروز رسما در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد. در ادامه، معرفی پرچمدار جدید ال جی را از زبان سازنده این موبایل مطالعه می‌کنید.

امروز شرکت ال جی از گوشی V30، پرچمدار سری V خود رونمایی کرد. این گوشی که طرفداران آن مشتاقانه منتظر رونمایی آن بودند جدیدترین مدل سری V ال جی محسوب می‌شود. گوشی جدید ال جی وی 30 قدرت سری V  ال جی را افزایش داده و با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های چندرسانه‌ای عالی، تجربه‌ای کاملا متفاوت در اختیار شما می‌گذارد. گوشی V30 با چند قابلیت ویژه برای راحت‌تر شدن کار شما آمده است. امکاناتی مثل اولین دوربین با میزان گشودگی لنز F1.6، لنز بسیار شفاف Crystal Clear دوربین دوگانه، حالت Cine Video برای ساختن محتواهایی با کیفیت سینمایی، FullVision OLED بسیار باریک و سبک و با طراحی ساده‌، صدای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای با Hi-Fi Quad DAC، تنظیم خروجی صدا تیون شده توسط B&O PLAY و سیستم تشخیص صدا.

ال جی وی 30

با لنز بسیار شفاف F1.6 Crystal Clear و حالت Cine Video، ویدیوهای سینمایی بسازید

گوشی ال‌جی وی 30 از قابلیت‌های ویدیویی قدرتمندی بهره می‌برد که آن را به پیشرفته‌ترین گوشی در زمینه تصویربرداری با گوشی های هوشمند تبدیل می‌کند. دوربین دوگانه این گوشی مجهز به لنز F1.6 با لنز شیشه‌ای است که باعث می‌شود تصویری شفاف‌تر و با رنگ‌های متنوع‌تری شاهد باشیم. حالت Cine Video به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ آموزشی در زمینه تصویربرداری بتوانند تصاویری شبیه فیلم‌های سینمایی ضبط کنند. دوربین اصلی در پشت گوشی V30 با دیافراگم F1.6 باعث می‌شود دوربین نور بیشتری دریافت کرده و تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کند. این دوربین به لنز شفاف Crystal Clear نیز مجهز بوده و می‌تواند رنگ‌های دقیق‌تر و تصاویر واضح‌تری نسبت به لنز‌های پلاستیکی ثبت کند. امری که باعث می‌شود گوشی ال جی وی 30 تبدیل به بهترین گوشی برای تصویربرداری شود. دوربین دوم گوشی V30 از یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می‌برد و میزان اعوجاج تصویر در حاشیه‌های آن به نسبت مدل V20 تا دو سوم کاهش پیدا کرده است.

ال جی وی 30

حالت جدید Cine Video ال جی با قابلیت‌هایی نظیر افکت‌های سینمایی و بزرگ‌نمایی نقطه‌ای باعث می‌شود هر کسی مانند یک فیلم‌بردار حرفه‌ای تصویربرداری کند. کاربران اکنون می‌توانند تنها به وسیله گوشی هوشمند، ویدیوهایی با کیفیت بسیار بالا با رنگ‌های سینمایی فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف، ضبط کنند. در حالی که دوربین‌های معمولی فقط اجازه می‌دهند مرکز تصویر را بزرگ‌نمایی کنید، قابلیت بزرگ‌نمایی نقطه‌ای که برای اولین بار توسط ال جی معرفی می‌شود، با استفاده از الگوریتم نرم‌افزاری پیشرفته به شما این امکان را می‌دهد با استفاده از Zoom Slider روی هر شی در هر قسمت قاب تصویر زوم کنید. حالت Cine Video با دارا بودن 15 تنظیم تصویری پیش‌فرض، به فیلم‌های ضبط شده حالتی سینمایی داده و آن‌ها را شبیه فیلم‌های رومانتیک، کمدی، سرگرمی، راز‌آلود، ترسناک و فیلم‌های کلاسیک می‌کند.

گوشی ال‌جی وی 30 از قابلیت LG-Cine Log پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود بتوانید خلاقیت بیشتری در هنگام تصویربرداری به خرج دهید. قابلیت LG-Cine Log با وجود تصویربرداری بسیار عریض و طیف رنگی متنوع، فیلم‌هایی با جزئیات بسیار زیاد ضبط می‌کند. همچنین این قابلیت اجازه می‌دهد با استفاده از  منحنی گاما دست کاربر در هنگام فیلم‌برداری بیشتر باز بوده و بتواند تصویری که می‌خواهد بعد از فیلم‌برداری مشاهده کند را تنظیم کند.

ال جی وی 30

قابلیت عکس‌برداری گوشی ال جی وی 30 بسیار پیشرفته‌تر از قبل شده است. حالت‌های تنظیم دستی دوربین این گوشی با وجود قابلیت Graphy به سطح جدیدی رسیده‌اند. با این ویژگی هر کس که علاقه‌مند به عکاسی است می‌تواند تنها با انتخاب منظره و فشار دادن کلید شاتر یک عکس بسیار باکیفیت ثبت کند. در این قابلیت که در بخش تنظیمات دستی قرار دارد، کاربران می‌توانند عکس‌های حرفه‌ای موجود در گالری Graphy را نگاه کرده و با انتخاب تصویر مورد علاقه، ویژگی‌های آن تصویر مثل میزان روشنایی تصویر، سرعت شاتر، گشودگی لنز و ISO را روی تصویری که می‌خواهند بگیرند اعمال کنند.

باریک، سبک و مجهز به نمایشگر OLED FullVision در یک بدنه جمع و جور

ال‌جی وی 30 توانسته نمایشگر OLED FullVision خود را در یک بدنه بسیار جمع و جور، باریک و سبک قرار دهد. حتی با وجود سایز 6 اینچی نمایشگر 18:9 OLED FullVision گوشی ال‌جی وی 30، هشت میلی‌متر کوتاه‌تر و 3 میلی‌متر باریک‌تر از مدل قبلی خود است و به همین خاطر راحت‌تر در دست قرار می‌گیرد. این گوشی تنها 7.3 میلی‌متر ضخامت داشته و با وزن 158 گرمی‌ خود به عنوان سبک‌ترین گوشی میان مدل‌های 6 اینچ و بالاتر شناخته می‌شود. شیشه مقاومی که جلو و پشت گوشی را پوشانده است، خمیده بوده و همه لبه‌ها را پوشش داده است. امری که باعث شده طراحی گوشی بسیار زیبا و دیدنی شود.

ال جی وی 30

دوربین پیشرفته دوگانه با یک لنز 16 مگاپیکسلی استاندارد و یک لنز 13 مگاپیکسلی عریض، از دوربین گوشی V20 کوچکتر است و به همین خاطر این لنز کم‌ترین بیرون‌زدگی را دارد. برای تصویری روان‌تر و دقیق‌تر، لنز استاندارد اصلی از قابلیت‌های لرزش‌گیر اپتیکال، لرزش‌گیر الکترونیکی و فوکوس خودکار هیبریدی بهره می‌برد. به علاوه فوکوس خودکار هیبریدی دو قابلیت فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار مرحله‌ای را ترکیب کرده است.

نمایشگر OLED FullVision با پنل +QHD و وضوح تصویر 2880 در 1440، پاسخگویی تصویر سریع‌تری داشته و وقتی فیلم اکشن نگاه کرده و یا بازی پر از حرکتی انجام می‌دهید، میزان محو شدن تصویر آن به حداقل ممکن رسیده است. گوشی ال جی V30 از این قابلیت پاسخگویی تصویر سریع بهره برده و با کمک چیپست اسنپدراگون 835 تصاویر گرافیکی بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. همچنین به کمک این چیپست، گوشی پرچمدار جدید ال جی می‌تواند از قابلیت پلتفرم مخصوص گوگل برای تصاویر بسیار با کیفیت و واقعیت مجازی، یعنی Daydream پشتیبانی کند. با Daydream کاربران می‌توانند دنیاهای جدیدی کشف کنند و به علاوه با هدست واقعیت مجازی سینمای اختصاصی خود را داشته و یا به درون بازی‌های مورد علاقه خود بروند.

صدای فوق‌العاده با کیفیت با قابلیت Hi-Fi Quad DAC

ال‌جی گوشی V30 را به قابلیت Hi-Fi Quad DAC مجهز کرده است. همچنین تنظیمات صدای این گوشی توسط مهندسان برند معروف جهانی در زمینه صدا یعنی B&O PLAY انجام شده است و صدایی بسیار باکیفیت و گوش‌نواز را پخش می‌کند. همچنین هدفون‌های B&O PLAY نیز برای بهترین تجربه شنیداری ممکن تنظیم شده‌اند. فیلترهای دیجیتالی، صدا‌های قبل و بعد هر ضرب‌آهنگ مثل اکوها را با سه فیلتری که کاربران می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند تنظیم می‌کند. چهار برنامه پیش‌فرض تنظیم صدا و  تطابق فرکانس و میزان بلندی صدا باعث می‌شوند صدایی که فقط در هدفون‌های حرفه‌ای می‌شنوید را با گوشی V30 تجربه کنید.

ال جی وی 30

گوشی V30 اولین گوشی دنیا است که از قابلیت MQA (بهترین کیفیت مورد تایید) پشتیبانی می‌کند. این فناوری باعث می‌شود صداهایی بسیار با کیفیت به فایل‌های کوچک‌تری تبدیل شده تا بتوان به راحتی آن‌ها را پخش کرد. قابلیت‌های ضبط کردن صدای گوشی V30 نیز ارتقا پیدا کرده‌اند. قدرت میکروفون‌های این گوشی دو برابر شده و می‌توانند طیف گسترده‌تری از صدا، از صداهای ظریف گرفته تا صدا‌های بلند و قدرتمند را ضبط کنند.

مجهز به دستیار گوگل و سیستم تشخیص صدا

دستیار گوگل قرار گرفته روی گوشی ال جی وی 30 مخصوص قابلیت‌های این گوشی طراحی شده است. با گفتن جملاتی مثل «Ok Google Take a Romantic Cine Video» می‌توانید حالت Cine Video را با پیش‌فرض فیلم‌های رومانتیک فعال کنید. یا با گفتن جمله «Ok Google take a wide angle selfie» می‌توانید نرم‌افزار دوربین را با حالت سلفی و قابلیت تصویربرداری عریض فعال کنید. دستیار صوتی گوگل قرار گرفته روی گوشی V30 از قابلیت پیشرفته پردازش سیگنال‌ها بهره برده و کاربران می‌توانند حتی در هنگام پخش موسیقی‌های بلند نیز با دستور «Ok Google» آن را فعال کنند. به علاوه وقتی از گوشی ال جی وی 30 و یا دستگاه Google Home ال جی استفاده می‌کنید، می‌توانید لوازم خانگی مختلف ال جی مثل لباسشویی، خشک‌کن، یخچال، تهویه هوا، اجاق‌گاز و کولرگازی را انتخاب کرده و آن‌ها را مدیریت کنید. مثلا کاربران می‌توانند بگویند «Ok Google talk to LG to wash my clothes» تا چرخه شستشوی لباس آغاز شود.

راحتی استفاده از نمایشگر دوم که در سری‌های قبلی این گوشی معرفی شده بود تکامل پیدا کرده و به یک نمایشگر همیشه روشن تبدیل شده است که از یک نوار شناور بهره می‌برد. وقتی صفحه نمایش خاموش است این نوار ابزار با فراهم کردن میان‌برهایی برای اجرای موسیقی و برنامه‌های کاربردی بدون نیاز به روشن کردن صفحه، کار نمایشگر دوم را انجام می‌دهد. این نوار نیمه شفاف شناور می‌تواند با چهار نرم‌افزار مختلف شخصی سازی شده و به هر کجای صفحه نمایش منتقل شود تا کاربر به راحتی به نرم‌افزارهای کاربردی خود دسترسی داشته باشد. همچنین وقتی به این نوار احتیاجی ندارید می‌توانید آن را به اطراف کشیده تا فضای صفحه نمایش را اشغال نکند.

ال جی وی 30

اکنون با چهار ویژگی مختلف، امنیت گوشی V30 بیشتر از هر زمان دیگری شده است. با قابلیت تشخیص چهره، استفاده از دوربین سلفی و بدون فشردن هیچ دکمه‌ای حتی در زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است، قفل گوشی به سرعت باز می‌شود. سیستم تشخیص صدا از ترکیب تشخیص صدای کاربر و کلمات کلیدی تعریف شده (کلماتی سه تا پنج حرفی) برای باز کردن قفل گوشی استفاده می‌کند. حسگر اثر انگشت قابل اتکای ال جی وی 30 در پشت گوشی قرار گرفته و با دقت و سرعت بالایی قفل را باز می‌کند. همچنین می‌توانید روی صفحه نمایش با الگوی مشخص شده ضربه زده تا قفل گوشی را باز کنید.

به ارث بردن قابلیت‌های فوق‌العاده گوشی های پرچمدار ال جی از جمله دوام و امنیت بالا

گوشی ال جی وی 30 بسیار با دوام بوده و از بدنه‌ای بسیار باریک و سبک بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های طراحی گوشی V30 بهبود قابلیت‌های استحکام گوشی بوده با ساختار H-Beam قدرت مقاومت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است. ساختاری که در طراحی ساختمان‌های مدرن که از فلز در لبه‌های خود استفاده می‌کنند به کار می‌رود. این گوشی همچنین از گوریلا گلس 5 به عنوان یکی از مقاوم‌ترین شیشه‌ها در پشت و جلوی خود بهره می‌برد. گوشی V30 تاییدیه سازمان دفاعی آمریکا برای دوام را داشته و از 14 تست مختلف برای گرفتن گواهی MIL-STD 810G عبور کرده است و تبدیل به یک گوشی مناسب برای عملیات‌های نظامی شده است.

ال جی وی 30

شرکت ال جی الکترونیکس برای برطرف کردن مشکل گرم‌شدن گوشی، یک لوله حرارتی و صفحه خنک‌کننده در گوشی V30 تعبیه کرده است. گوشی V30 با وجود  IP68 در برابر آب و گرد غبار مقاوم بوده و در تمام شرایط قابل استفاده است. این گوشی در مقابل گرد و خاک کاملا محافظت شده و قابلیت غوطه‌ور شدن در عمق 1.5 متری آب برای مدت بیشتر از 30 دقیقه بدون کوچکترین اختلال در عملکرد گوشی را دارد. با شارژ سریع 3.0، گوشی ال جی وی 30 قابلیت شارژ از صفر تا 50 درصد را در مدت زمان 30 دقیقه مهیا کرده است. این محصول همچنین با ارائه شارژر بی‌سیم، نهایت آسایش و راحتی را به ارمغان آورده است.

آقای جونو چو، مدیر بخش موبایل ال جی الکترونیکس می‌گوید:

سری V گوشی های ال جی همیشه فناوری‌های کاربردی جدیدی در صنعت گوشی های هوشمند را به نمایش گذاشته‌اند که این عملکرد‌ها و قابلیت‌ها کمک فراوانی به تولید محتوای با کیفیت بالا، کرده است. گوشی V30 نیز از این دیدگاه مستثنا نیست. همچنین با وجود دریچه F1.6  لنز بسیار شفاف دوربین و حالت فیلم‌برداری سینمایی، ال جی V30 برای تهیه محتوایی حرفه‌ای بدون پیچیدگی و البته برای سهولت بیشتر طراحی شده است.

خریداران گوشی ال جی V30 بعد از دانلود و نصب بازی محبوب Beat Fever از کمپانی WRKSHP مبلغ 100 دلار خرید داخل برنامه دریافت خواهند کرد. این بازی‌ها به صورت کامل از قابلیت‌های این گوشی مانند صفحه نمایش OLED Full Vision و کیفیت صدای بالا بهره می‌برند.

گوشی ال جی وی 30 از 21 سپتامبر برای مشتریان کره جنوبی و سپس در بازارهای اصلی آمریکای شمالی، آسیا، اروپا، آفریقا و خاورمیانه عرضه خواهد شد. گوشی ال جی V30 با رم 64 گیگابایتی در چهار رنگ زیبای مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش عرضه می‌شود. همچنین ال جی V30 پلاس با 128 گیگابایت رم در بازارهای محدودی عرضه خواهد شد.

ال جی وی 30

مشخصات کلیدی ال جی وی 30

  • چیپست: پردازنده Snapdragon 835
  • صفحه‌نمایش: صفحه‌نمایش 6 اینچی OLED فول ویژن +QHD با نسبت تصویر 18:9 و وضوح تصویر 1440 در 2880 با 538 پیکسل بر اینچ
  • حافظه مدل V30 : رم 4 گیگابایتی LPDDR4x/ حافظه داخلی: 64 گیگابایتی UFS 2.0 / کارت حافظه خارجی تا 2 ترابایت
  • حافظه مدل V30 پلاس:  رم 4 گیگابایتی LPDDR4x/ حافظه داخلی: 128 گیگابایتی UFS 2.0 / کارت حافظه خارجی تا 2 ترابایت
  • دوربین پشت: لنز دوگانه / 13 مگاپیکسل استاندارد (F1.6 / 71°) / 13 مگاپیکسل عریض (F1.9 / 120°)
  • دوربین جلو: 5 مگاپیکسل با لنز عریض (F2.2 / 90°)
  • باتری: 3300 میلی‌آمپر
  • سیستم عامل: اندروید نوقا 7.1.2
  • سایز: 151.7 در 75.4 در 7.3 میلی‌متر
  • وزن: 158 گرم
  • شبکه: LTE-A 4 Band CA
  • اتصالات: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5.0 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 compatible)
  • رنگ: مشکی، نقره‌ای، آبی، بنفش
  • دیگر امکانات: ضد آب و خاک با درجه IP68 / تاییدیه MIL-STD 810G برای مقاومت گوشی / لنز بسیار شفاف Crystal Clear / مبدل صدای چهار هسته‌ای 32 بیت های فای / Daydream /  دستیار صوتی گوگل /  HDR10+ / UX 6.0 / سیستم تشخیص صدا / سیستم تشخیص چهره / حسگر اثر انگشت / شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 / شارژ بی‌سیم

مشخصات کلیدی در کشورهای مختلف متفاوت است.

گالری عکس های ال جی وی 30

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*