جعبه گشایی ال جی وی 30

نگاه اولیه و جعبه گشایی ال جی وی 30 (LG V30)

ساعاتی پیش ال جی از جدیدترین پرچمدار سری وی خود در خلال نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد. در ادامه با جعبه گشایی ال جی وی 30 با ما همراه باشید.

اهالی تکنولوژی هنگام معرفی قابلیت‌های پرچمدار جدید ال جی چندان هیجان‌زده نبودند، چرا که از مدت‌ها پیش شایعات مربوط به وی 30 جزییات این تلفن هوشمند را فاش کرده بودند و مراسم امروز کره‌ای‌ها جذابیت چندانی نداشت. با این وجود ال جی وی 30 (LG V30) یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های حال حاضر به حساب می‌رود.

ال جی تنها کمپانی سازنده تلفن‌های هوشمند بود که پرچمدار نیمه اول سال 2017 خود را (G6) با چیپستی قدیمی روانه بازار کرد. اما اینک کره‌‌ای‌ها با وی 30 آمده‌اند تا جبران مافات کنند و با تجهیز این گوشی به اسنپدراگون 835، حداقل روی کاغذ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. چیپست جدید یکی از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در پرچمداران 2017 ال جی شناخته می‌شود.

جعبه گشایی ال جی وی 30 ؛ نماینده‌ای متفاوت از خانواده وی

اگر مشخصات پردازشی را کنار بگذاریم، فبلت جدید ال جی هنوز هم یک گوشی جذاب به شمار می‌رود. وی 30 اولین عضو خانواده وی است که از نمایشگری با پنل OLED بهره می‌برد و این موضوع یعنی کیفیت تصاویر آن فوق‌العاده بالا خواهند بود. همچنین تبدیل کننده صدای آنالوگ به دیجیتال 32 بیتی (DAC) از نوع Hi-Fi نیز ارتقا یافته و طبق معمول، تمرکز ویژه‌ای روی بهبود عملکرد دوربین شده است؛ اما تغییرات به همینجا ختم نمی‌شوند. ال جی برجسته‌ترین ویژگی سری وی، یعنی نمایشگر دوم را از وی 30 حذف کرده و به جای آن، نوار جدیدی موسوم به نوار شناور وظیفه نمایشگر دوم را بر عهده گرفته است.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جعبه گشایی ال جی وی 30 و گالری تصاویر این گوشی دعوت می‌کنیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*