نگاهی دقیق به نوار شناور ال جی وی 30 ؛ جایگزین نمایشگر ثانویه

ال جی با معرفی V30 حذف نمایشگر ثانویه را تایید و به جای آن، از یک نوار شناور مخصوص رونمایی کرد. در این مطلب با نوار شناور ال جی وی 30 بیشتر آشنا می‌شویم.

یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های سری V کمپانی ال جی (تا پیش از وی 30) صفحه‌نمایش ثانویه بود که البته ال جی آن را به طور کامل در گوشی وی 30 برداشت و به جای آن از نوار شناور در گوشی خود استفاده کرد. در گوشی‌های قبلی سری وی، در بالای نمایشگر (که رزولوشنی معادل 1440p و ابعادی برابر 16:9 را داشتند) بخش جداگانه‌ای به نام نمایشگر ثانویه تعبیه شده بود و کاربران می‌توانستند از آن برای میانبرها و موارد دیگر استفاده کنند.

پس از معرفی رسمی گوشی ال جی وی 30 متوجه شدیم که این فبلت خوش‌ساخت و زیبا، به جای نمایشگر ثانویه از یک نوار شناور مخصوص برای کارهای یاد شده استفاده می‌کند. اما نوار شناور ال جی وی 30 چیست و چه کاربردی دارد؟

برای استفاده از نوار شناور ال جی وی 30 فقط کافی است بر روی آیکونی که در کناره‌ی صفحه‌نمایش گوشی دیده می‌شود کلیک کنید تا نوار باز شود و بتوانید از ویژگی‌های متعدد آن استفاده نمایید.

نوار شناور ال جی وی 30

آیکون مربوط به نوار شناور ال جی وی 30 را می‌توانید در تصویر اولی از سمت چپ در کنار نمایشگر ببینید

نکته مهم این است که شما می‌توانید آیکون مخصوص نوار شناور را به هر نقطه‌ای از کناره‌های نمایشگر LG V30 منتقل کنید. یکی از چیزهای اذیت‌کننده در مورد آیکون مخصوص نوار شناور ال جی وی 30 این است که این آیکون، گاهی اوقات در دسترس نیست. وقتی که شما در حال بازی کردن، استفاده از دوربین یا تماشای یک ویدیو هستید این آیکون ناپدید می‌شود.

نوار شناور ال جی وی 30 قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و نشان می‌دهد که ال جی خواسته در کنار اعمال تغییراتی در ویژگی‌های گوشی جدید خودش، نیم‌نگاهی به دوست‌داران صفحه‌نمایش ثانویه گوشی‌های وی 10 و وی 20 داشته باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که این نوار شناور به طور پیش‌فرض فعال نیست و شما باید مطابق تصویر زیر با مراجعه به بخش تنظیمات، آن را فعال کنید.

بخش تنظیمات ال جی وی 30

همانطور که می‌توانید در تصویر بالا ببینید، در گوشی وی 30 گزینه‌های کمتری برای قرار دادن چیزهای مختلف در نوار شناور در جلوی خود دارید. به علاوه می‌توانید از با فعال‌سازی Upcoming Plans به گوشی دستور دهید که مناسبت‌های مختلف یا کارهای آینده‌تان را به صورت نوتیفیکیشن به شما اطلاع دهد.

وقتی که ال جی وی 30 در حالت خواب قرار دارد، گزینه‌ای برای صفحه‌نمایش همیشه روشنش وجود دارد که تا پیش از این در دیگر گوشی‌ها هرگز نیازی به آن نبود. ال جی با معرفی نمایشگر ثانویه در وی 10 این شعار را داشت که مثلا برای چک کردن ساعت لازم نیست حتما قفل گوشی را باز کنید، بلکه می‌توانید با نگاه به نمایشگر ثانویه که همیشه قابل‌رویت است، از زمان مطلع شوید. جالب است بدانید که با وجود حذف نمایشگر ثانویه در ال حی وی 30، شما هنوز هم می‌توانید بدون باز کردن قفل از زمان مطلع شوید؛ چرا که نوار شناور وی 30 از طریق صفحه‌نمایش همیشه‌روشن این گوشی در دسترس است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*