هدفون سونی WH-1000xM2

هدفون سونی WH-1000xM2 معرفی شد؛ قابلیت‌های بیشتر به ازای قیمت کمتر

هدفون سونی WH-1000xM2 معرفی شد. اگرچه قابلیت ها و امکانات این هدفون بی سیم و وایرلس در مقایسه با مدل قبلی بیشتر شده، اما قیمت آن کاهش پیدا کرده است.

هدفون‌ سونی MDR-1000X را باید محصولی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به موسیقی دانست که در نمایشگاه IFA سال گذشته معرفی شد. قابلیت حذف نویز، داشتن صدایی شگفت‌انگیز، طراحی ظریف و زیبا و توسعه چندین اپلیکیشن مخصوص برای آن، کاربران را به خرید این هدفون تشویق می‌کرد. اکنون و در جریان نمایشگاه IFA 2017 با هدفون سونی WH-1000xM2 مواجه هستیم. این محصول نه تنها در مقایسه با مدل سال گذشته بهبود پیدا کرده است، بلکه 50 دلار ارزانتر نیز به فروش خواهد رسید.

کاربرانی که از تعداد زیادی هدفون وایرلس استفاده کرده‌اند، درباره هدفون بی سیم سونی که در سال گذشته معرفی شد با هیجان صحبت می‌کنند. پس می‌توان مطمئن بود نسخه ارتقا یافته آن عملکرد به مراتب بهتری خواهد داشت.

هدفون سونی WH-1000xM2

در هدفون سونی WH-1000xM2 نویز بسته به موقعیت فیلتر می‌شود

پیش از همه با بهبود سیستم کاهش نویز مواجه هستیم. به ادعای شرکت سازنده، علاوه بر قدرتمندتر کردن این سیستم در هدفون سونی WH-1000xM2 در مقایسه با MDR-1000X، وفق‌پذیری محصول جدید نیز به لطف کنترل نویز محیطی بهتر و همچنین قابلیت جدیدی با نام Sense Engine، بهتر شده است. کنترل نویز محیطی به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از تنظیمات مختلف، با وجود خلاص شدن از شر صداهای بلند و مزاحم، بتواند صداهای مهم اطرف را بشوند و حین گوش دادن به موسیقی، به طور کامل از خود بی‌خود نشود.

هدفون سونی WH-1000xM2

قابلیت Sense Engine از میکروفون‌های بازخورد واقع در داخل و خارج بخش قرار گرفته بر روی گوش و همچنین یک سنسور فشار جو جدید استفاده می‌کند تا بتواند بسته به شرایط و نحوه استفاده کاربر، به شیوه‌ای متفاوت نویز و صداهای مزاحم اطراف را فیلتر کند.

اگرچه سونی حین رونمایی هدفون جدید خود از توسعه سخت افزارهای آن صحبتی به میان نیاورد، اما تا توانست بر روی اپلیکیشن همراه این هدفون مانور داد. همانند سایر هدفون‌های وایرلس که با هدفون سونی WH-1000xM2 در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرند، محصول جدید این شرکت ژاپنی نیز به همراه یک اپلیکیشن ارائه می‌شود که در آن شاهد وجود یک اکولایزر و همچنین چند حالت پخش متفاوت هستیم.

هدفون سونی WH-1000xM2

به لطف یک ویژگی جدید با نام Listening Position، می‌توان جهت پخش شدن صدا را مشخص کرد. پس اگر در سمت چپتان فردی نشسته است، می‌توانید از طریق اپلیکیشن، جهت پخش را به سمت راست انتقال دهید. به گفته شرکت سازنده، دوام باتری هدفون سونی WH-1000xM2 چیزی حدود 30 ساعت است. اگرچه مدل پیشین 400 دلار قیمت داشت، اما قیمت هدفون سونی WH-1000xM2 برابر 350 دلار است. این محصول از ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پنج ماه است از معرفی این محصول می گذرد
    هر کجا می روم این مدل را ندارند
    همه فروشندگان مدل قبلی را دارند
    اگر کسی می داند این مدل کجا گیر می آید لطفا معرفی کند
    با تشکر