اسپیکر هارمن کاردن Allure

اسپیکر هارمن کاردن Allure مجهز به دستیار صوتی الکسا رسما معرفی شد

اسپیکر هارمن کاردن Allure مجهز به دستیار صوتی الکسا در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شد. این محصول اواخر سال با قیمت زیر 400 دلار به فروش خواهد رسید.

طی سالیان اخیر یکی از پررونق‌ترین حوزه‌ها در دنیای تکنولوژی مربوط به دستیاران صوتی بوده است. آمازون الکسا، دستیار گوگل،‌ مایکروسافت کورتانا و اپل سیری همگی به شما امکان آن را خواهند داد تا تنها با گفتگو بتوانید دیوایستان را کنترل کنید. در همین راستا ما شاهد آن بودیم بسیاری از کمپانی‌ها نیز محصولاتی را مجهز به این دستیاران صوتی روانه بازار کرده‌اند.

اسپیکر هارمن کاردن Allure یکی از جدیدترین اسپیکرهای هوشمند است که از دستیار صوتی آمازون الکسا میزبانی می‌کند. هارمن کاردن امروز میزبان یک رویداد خبری در نمایشگاه IFA برلین بود و از اسپیکر جدیدی رونمایی کرد که نظیر تمامی اسپیکرهای هوشمند مجهز به الکسا، از این دستیار بهره می‌برد.

به طور مثال با گفتن عبارت “Alexa, play music” می‌توانید به پخش موسیقی همراه با اسپیکر هارمن کاردن Allure بپردازید. شما می‌توانید موسیقی خاصی که می‌خواهید را انتخاب کنید یا این کار را به الکسا بسپارید تا به سلیقه خود یک موزیک را انتخاب کند. همچنین شما می‌توانید از آن بخواهید برای شما آخرین اخبار روز را بخواند، گجت‌های هوشمند خانگی شما را کنترل کرده و یا از سرویس Amazon Prime‌ یک عنوان را خریداری کند.

هارمن همچنین به عنوان شرکت مادر جی بی ال در این نمایشگاه از سیستم‌های کنترل صوتی مناسب با بودجه‌ای شامل اسپیکر هوشمند JBL Link نیز رونمایی کرده است. هارمن در این اسپیکر ارزان قیمت از رقیب سرسخت آمازون الکسا، دستیار صوتی گوگل استفاده کرده است.

در اطراف اسپیکر هارمن کاردن Allure را صدای 360 درجه‌ای فرا گرفته است، بنابراین هر سمتی از اتاق که باشید می‌توانید به صورت یکسانی صدا را بشنوید. شما همچنین می‌توانید رقص نورهایی را مشاهده کنید که در جواب به دستورات صوتی و یا ریتم موسیقی در حال پخش بر روی بدنه‌ی این اسپیکر خودنمایی می‌کنند.

قیمت اسپیکر هارمن کاردن Allure

Allure از اواخر سال جاری با قیمت 250 پوند و یا 320 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. هرچند در بین اسپیکرهای هوشمند ما آمازون اکو 99.99 دلاری را داریم که به مراتب ارزان‌تر از Allure‌ است، اما هارمن از سیستم صوتی پیشرفته‌تری بر روی محصول خود استفاده کرده است که می‌تواند کیفیت صوتی بهتری را به کاربران خود ارائه کند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*