بلک بری کی وان بلک ادیشن

بلک بری کی وان بلک ادیشن از ماه اکتبر به بازار جهانی می‌آید

بلک بری کی وان بلک ادیشن (BlackBerry KeyOne Black Edition) با لبه‌های مشکی‌رنگ به جای رنگ نقره‌ای در نسخه معمولی و همچنین حافظه و رم بیشتر در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

شرکت بلک بری در نمایشگاه IFA 2017 گوشی جدیدی را رونمایی نمی‌کند اما این شرکت اعلام کرده نسخه ویژه گوشی کی وان را با رم و حافظه داخلی اضافی و رنگ‌بندی جدید به زودی در سراسر جهان عرضه خواهد کرد. بلک بری کی وان بلک ادیشن (BlackBerry KeyOne Black Edition)، همان‌طور که از نام آن پیداست، یک نسخه مشکی‌رنگ از گوشی پرچمدار بلک بری است و دیگری خبری از لبه‌های نقره‌ای رنگ در نسخه معمولی نخواهد بود.

بلک بری کی وان بلک ادیشن

این نسخه از گوشی به جای رم 3 گیگابایتی نسخه معمولی، دارای 4 گیگابایت رم است. همچنین بر خلاف مدل اصلی که 32 گیگابایت حافظه دارد،‌ این نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه می‌شود.

قیمت بلک بری کی وان بلک ادیشن

این تغییرات باعث شده تا بلک بری کی وان بلک ادیشن با قیمت بیشتری در مقایسه با نسخه اصلی روانه بازار شود. این نسخه 50 پوند گران‌تر از نسخه معمولی است و به زودی با قیمت 549 پوند در انگلیس به فروش خواهد رسید. هنوز تاریخ عرضه نسخه بلک ادیشن KeyOne در آمریکا و استرالیا مشخص نشده اما قیمت این گوشی حدود 710 دلار آمریکا یا 890 دلار استرالیا تخمین زده می‌شود.

بلک بری کی وان بلک ادیشن

شاید بسیاری از طرفداران بلک بری انتظار داشتند گوشی جدید این برند در IFA 2017 رونمایی شود اما به نظر می‌رسد گوشی لمسی جدید بلک بری قرار است در ماه اکتبر از راه برسد. با این حال، معرفی رسمی و عرضه جهانی بلک بری کی وان بلک ادیشن که گوشی زیباتری از نسخه اصلی آن است، می‌تواند علاقه‌مندان به گوشی های بلک بری را تا آن زمان راضی نگه دارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*