گوشی موبایل موتورولا موتو X4

گوشی موبایل موتورولا موتو X4 معرفی شد؛ دوربین دوگانه در یک گوشی میان رده شیشه‌ای

سرانجام کمپانی موتورولا از گوشی میان‌رده جدید خود در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد. موتورولا موتو X4 نام کامل این گوشی است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

موتورولا موتو X4 مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی Full HD است که از یک چیپست اسنپدراگون 630 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی حاوی تکنولوژی توربوشارژینگ بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های کلیدی آن نیز می‌توان به تاییدی IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار، یک دوربین دوگانه شامل سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی (با ظرفیت ارائه شبیه سازی عمق میدان که در دوربین‌های حرفه‌ای از آن با نام افکت بوکه یاد می‌شود) و یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی با قدرت مناسب عکاسی در شرایط نوری کم اشاره کرد.

گوشی موبایل موتورولا موتو X4

 

موتورولا موتو X4 در آمریکا و اروپا همراه با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود، این در حالیست که در سایر نقاط جهان آن را می‌توان با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تهیه کرد.

دستیار آمازون الکسا و قابلیت‌های جذاب جدید

به شکل خیلی جذاب، X4 به صورت پیش‌فرض از دستیار صوتی آمازون الکسا بهره می‌برد که حتی شما می‌توانید با استفاده از یک فرمان صوتی صفحه گوشی را قفل کنید. این ویژگی مختص بازار خاصی نیست و خریداران گوشی جدید میان رده موتورولا در تمامی نقاط جهان می‌توانند از مزیت‌های آمازون الکسا بهره‌مند شوند. اما جدا از دستیار صوتی آمازون، موتورولا موتو X4 همچنین حاوی مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب جدید شامل Moto Key است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید به راحتی یک ضربه به تمامی رمز‌ عبور ذخیره شده در وب‌سایت‌ها، در کامپیوتر و لپ تاپتان دسترسی پیدا کنید. قابلیت Quick Screenshoot به شما اجازه می‌دهد تنها با ضربه زدن سه انگشت خود بر روی نمایشگر یک اسکرین شات تهیه کنید و یک گزینه استریم صوتی بی سیم نیز در این جا وجود دارد که اجازه می‌دهد گوشی‌تان را به شکل مستقیم به 4 اسپیکر بی سیم متصل کنید.

گوشی موبایل موتورولا موتو X4

همانطور که از تصاویر این گوشی پیداست، شما می‌توانید همراه با موتورولا موتو X4 یک گوشی ترکیبی از شیشه و فلز پوشیده شده از محافظ گوریلا گلس را صاحب شوید. نکته جالب اینجاست که این محافظ هم بر روی قاب جلویی و هم بر روی قاب پشتی گوشی تعبیه شده تا بفهمیم با یک گوشی بادوام سر و کار داریم.

قیمت موتورولا موتو X4

به گفته‌ی کمپانی موتورولا، گوشی موتو ایکس 4 از ماه سپتامبر با قیمت 399 یورو وارد بازار اروپا خواهد شد و در زمانی از فصل پاییز نیز وارد سایر بازارهای جهانی می‌شود.

گالری تصاویر موتورولا موتو X4

ویدیو معرفی موتورولا موتو X4

 

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سپاس بر ایرانیان
    یک میان رده ساختار شکن باقیمت یک پرچمدار!
    عضو تیم گجت الوژی