نوبیا زد 17 لایت

گوشی نوبیا زد 17 لایت با اسنپدراگون 653 و دوربین دوگانه در چین معرفی شد

نوبیا زد 17 لایت (Nubia Z17 Light)، گوشی جدید این شرکت چینی، رسما در پکن معرفی شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند بیشتر‌ آشنا می‌شویم.

نوبیا یک گوشی هوشمند جدید را در کنفرانس خبری خود در پکن، پایتخت چین معرفی کرد. نوبیا زد 17 لایت (Nubia Z17 Lite) گوشی جدیدی از سری Z این شرکت سازنده چینی است. در واقع Z17 لایت، همان گوشی زد 17 است که چند ماه پیش معرفی شده بود و اکنون با همان طراحی بدون لبه و البته ویژگی‌های جدیدتر وارد بازار می‌شود. در این گوشی، دوربین دوگانه در قاب پشتی به کار رفته و همین‌طور از پردازنده متفاوتی استفاده شده که آن را در دسته گوشی‌های میان رده قرار می‌دهد.

نوبیا زد 17 لایت

نوبیا زد 17 لایت دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 653 است که چیپست نسبتا مناسبی به شمار می‌رود و می‌تواند بازی‌های سنگین را نیز اجرا کند. این پردازنده با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی پشتیبانی می‌شود. زد 17 لایت مانند برادر پرچمدار خود دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی است که در یک بدنه فلزی با ضخامت تنها 7.6 میلی‌متر قرار می‌گیرد.

همان‌طور که گفته شد نوبیا زد 17 لایت از دوربین دوگانه در قاب پشتی بهره می‌برد که شامل سنسورهای 13 مگاپیکسلی مونوکروم و 13 مگاپیکسلی رنگی RBG می‌شود. در قاب جلویی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین این گوشی از نرم افزار نئو ویژن (NeoVision) نوبیا استفاده می‌کند که از یک سری الگوریتم‌های هوشمند برای بهبود عملکرد دوربین دوگانه، زوم، تشخیص صحنه و ضبط ویدیو تشکیل شده است. همچنین این گوشی میان رده نوبیا از باتری 3 هزار و 200 میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به NFC، بلوتوث 4.1 و دو باند Wi-Fi ac اشاره کرد.

نوبیا زد 17 لایت

نوبیا زد 17 لایت در رنگ‌های مشکی-طلایی (Black Gold)، مشکی (Obsidian Black) و آبی (Aurora Blue) روانه بازار می‌شود. نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، برچسب قیمتی 2 هزار و 499 یوآن یعنی حدود 378 دلار و نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز برچسب قیمتی 2 هزار و 999 یوآن یعنی حدود 455 دلار خورده است. گفتنیست که نسخه 128 گیگابایتی این گوشی در رنگ آبی عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند جدید نوبیا از تاریخ 6 سپتامبر امسال در فروشگاه‌های آنلاین نوبیا، Suning Tesco و Tmall به فروش می‌رسد و مشتریان می‌توانند اکنون این گوشی را رزرو کنند.

گالری عکس های نوبیا زد 17 لایت