المپوس EM-10 Mark III

دوربین بدون آینه المپوس EM-10 Mark III با توانایی فیلم برداری 4K معرفی شد

دوربین بدون آینه المپوس EM-10 Mark III معرفی شد که نسخه‌ای جدید از محصول پیشین همین سری محسوب می‌شود. در ادامه بیشتر با این دوربین جدید المپوس آشنا می‌شویم.

المپوس در جریان نمایشگاه IFA 2017 از جدیدترین دوربین پایین‌رده و بدون آینه خود رونمایی کرد. المپوس EM-10 Mark III دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی بوده و گزینه‌ای خوب برای عکاسان مبتدی محسوب می‌شود. اگرچه قیمت آن از دوربین کانن EOS M100 که آن به تازگی معرفی شده حدود 50 دلار بیشتر است، اما ظاهر زیباتر و وزن کمتری در مقایسه با آن دارد. منظره‌یاب الکترونیکی آن متشکل از 2.36 میلیون نقطه بوده و صفحه تنظیم کاملتری دارد.

تثبیت‌کننده تصویر داخلی آن 5 محوره بوده و در مقایسه با مدل قبلی یعنی EM-1 Mark II پردازشگر تصویر یکسانی دارد. اما مهمترین تغییر المپوس EM-10 Mark III در مقایسه با این مدل، افزوده شدن توانایی فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است. از آنجایی که مخاطب‌های این دوربین المپوس افراد تازه‌کار هستند، شرکت سازنده چهار حالت فیلم برداری اتوماتیک، منظره، حرفه‌ای و فیلتر هنری را برای آن در نظر گرفته است.

المپوس EM-10 Mark III

بازه ایزو بین 200 تا 25 هزار و ششصد، فیلم برداری با نرخ 4.6 فریم بر ثانیه در بالاترین درجه کیفیت و نرخ 8.6 فریم بر ثانیه در پایینترین درجه کیفیت ممکن، فوکوس خودکار 121 نقطه‌ای، شاتر الکترونیکی، حالت بدون صدا و پشتیبانی از کارت‌های حافظه UHS-II سبب می‌شوند حتی افراد نیمه حرفه‌ای نیز به خرید دوربین بدون آینده المپوس EM-10 Mark III مشتاق شوند. این محصول دارای یک فلاش LED داخلی بوده و صفحه نمایش لمسی آن 3 اینچی است. کاربر می‌تواند با لمس بخشی از نمایشگر، در آن قسمت فوکوس داشته باشد.

ویژگی‌های المپوس EM-10 Mark III در بخش فیلم برداری

المپوس EM-10 Mark III با میزان داده 102 مگابایت در ثانیه، به فیلم برداری 4K (رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل) در نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌پردازد. برای افزایش نرخ فریمی به 60 فریم بر ثانیه باید رزولوشن را به فول اچ‌دی کاهش داد. فیلم برداری با نرخ 120 فریم بر ثانیه تنها در حالت اچ‌دی امکان‌پذیر است.

المپوس EM-10 Mark III

می‌توان به این دوربین یک میکروفون استریو ضمیمه کرد. البته، از آنجایی که در المپوس EM-10 Mark III پورت میکروفون وجود ندارد، احتمالا باید به این منظور یک آداپتور 50 دلاری خریداری کنید. در حالت‌های فیلم برداری، فوکوس خودکار و تثبیت‌کنندگی تصویر پشتیبانی می‌شوند.

المپوس EM-10 Mark III

این دوربین در مقایسه با رقیب خود یعنی کانن EOS M100 سنسور کوچکتری داشته و از نظر وضوح تصویر نیز از آن کمتر است. اگرچه دامنه ایزو دوربین جدید بالاست، اما المپوس را به عنوان برندی قدرتمند برای فیلم برداری در شرایط نوری نامناسب نمی‌شناسند.

در المپوس EM-10 Mark III خبری از اتصالات بلوتوث و ان اف سی نبوده و باید از درگاه یو اس بی 2 استفاده کرد. این محصول از اواخر ماه جاری میلادی عرضه شده و بدنه خالی آن 650 دلار قیمت خواهد داشت. قیمت آن همراه با یک لنز M.Zuiko 14-42mm به 800 دلار می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*