موبایل ال جی وی 30

نمایش ویژگی های اصلی گوشی موبایل ال جی وی 30 در ویدیوی تبلیغاتی ال جی

در این ویدیویی 42 ثانیه‌ای که ال جی آن را «ویدیوی طراحی» می‌نامد، ویژگی‌های کلیدی و اصلی گوشی موبایل ال جی وی 30 (LG V30) به صورت خلاصه معرفی می‌شوند.

ویدیوی پیش رو با چیزی که ال جی آن را “Balanced Design” به معنی «طراحی متعادل» می‌خواند، آغاز می‌شود. در واقع این موضوع به صفحه نمایش 6 اینچی V30 با اندازه‌ای کوچکتر از V20 که به صفحه نمایشی 5.7 اینچی مجهز شده بود، اشاره دارد. به علاوه، گوشی جدید ال جی که در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد، حالا با ضخامت تنها 7.3 میلی‌متر تولید شده است.

از دیگر موارد قابل توجه در این ویدیو می‌توان به پنل P-OLED و FullVision با نسبت تصویر 18:9، دوربین 16 مگاپیکسلی پشتی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 اشاره کرد. همچنین چهار رنگ آبی، بنقش، نقره‌ای و مشکی ال جی V30 نیز در این ویدیو نمایش داده می‌شود.

ویدیوی تبلیغاتی گوشی موبایل ال جی وی 30

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*