اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack

معرفی اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack مجهز به دستیار صوتی الکسا

اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack مجهز به دستیار صوتی آمازون الکسا در ایفا 2017 معرفی شد. البته برای استفاده از آن شما به یک تبلت برند لنوو نیاز خواهید داشت!

به اسپیکر هوشمند لنوو سلام کنید یا نام «الکسا» را صدا بزنید تا آن را فراخوانی کنید. Home Assistant Pack نام این اسپیکر هوشمند است که با قیمت 70 دلار به فروش خواهد رسید و به لطف یک درگاه USB در کنار خود، می‌تواند به تبلت‌های اندرویدی این کمپانی متصل شده تا آن را به یک ایستگاه چندرسانه‌ای جذاب تبدیل کند.

اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack

این یک ایده هوشمندانه، یا حداقل آغازی برای آن است. الکسا به آرامی درحال دریافت بازخوردهای بصری است که هم اکنون می‌توانید آن را در دیوایس Echo Show (نسخه حاوی نمایشگر اسپیکر هوشمند آمازون اکو) مشاهده کنید، بنابراین داشتن یک نمایشگر نیز می‌تواند گزینه‌ای جهت استفاده از این دستیار صوتی تلقی شود. همچنین داشتن صدای بلند برای یک تبلت می‌تواند به شما امکان آن را بدهد تا حتی در هنگام کار با محصولات برقی در آشپزخانه منزل خود نیز مشکلی بابت مشاهده فیلم‌های مورد علاقه‌تان نداشته باشید. بنابراین المان‌های مختلفی وجود دارد که تمامی آن‌ها در یک تبلت و یا یک اسپیکر هوشمند به صورت جداگانه نیست تا به طور بالقوه ای آن‌ها در برخی موارد کم اهمیت شوند.

اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack

اگر تنها یک بلندگوی مجهز به الکسای مستقل نمی‌تواند نیازهای شما را برآورده کند، اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack می‌تواند گزینه‌ی جایگزین خوبی به حساب آید. البته در نظر داشته باشید که این دیوایس نمی‌تواند به صورت مستقل هیچ کاری انجام دهد و برای استفاده نیازمند اتصال به یک تبلت است.

اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack

اسپیکر هوشمند لنوو تنها با تبلت‌های این برند کار می‌کند

در هر صورت این یک گجت است و دارای ویژگی‌های کوچک و بزرگ مختلفی است. اسپیکر هوشمند لنوو حاوی یک اسپیر 3 وات و دو بلندگو است که می‌تواند صدای شما را از فاصله 3 متری به طور واضح تشخیص دهد. اگر چه وقتی به حوزه بلندگوهای هوشمند نگاهی می‌اندازیم، 3 متر فاصله‌ی چندان زیادی به حساب نمی‌آید. شما می‌توانید از این اسپیکر بر روی تبلت‌‌های Tab 4 8، Tab 4 10، Tab 4 8 Plus و Tab 4 10 Plus برند لنوو استفاده کنید. این‌ها تنها نام‌هایی است که خود لنوو اعلام کرده است و بدان معنا خواهد بود که هیچ تبلت دیگری به جز تبلت‌های سری Tab 4 لنوو قادر به پشتیبانی از این بلندگوی هوشمند نخواهد بود!

همچنان 2 سوال مهم در مورد اسپیکر هوشمند لنوو Home Assistant Pack در ذهن ما شکل گرفته است. اگر این اسپیکر حاوی یک نمایشگر بود، آیا دیگر نیازی به اتصال آن به یک تبلت بود؟ اگر خود تبلت حاوی یک بلندگوی قدرتمند باشد آیا واقعا نیازی به اتصال آن به تبلت است؟ در هر صورت این دستیار صوتی از ماه اکتبر، به صورت جداگانه از تبلت‌های سری Tab 4‌ لنوو به فروش خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*