تلویزیون های جدید توشیبا

تلویزیون های جدید توشیبا معرفی شدند؛ کنترل صوتی با دستیار مجازی الکسا

تلویزیون های جدید توشیبا همراه با دستیار صوتی الکسا در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شدند. در این صورت کاربران از طریق فرمان صوتی قادر به کنترل تلویزیون خواهند بود.

این روزها بسیاری از دستگاه‌ها و گجت ها با پشتیبانی از دستیار صوتی شرکت آمازون روانه بازار می‌شوند. تلویزیون های جدید توشیبا که در اندازه‌های 43 تا 75 اینچ تولید خواهند شد نیز از جدیدترین محصولاتی هستند که به واسطه الکسا، کارهای مختلفی همچون تغییر کانال، تنظیم صدا یا جلو بردن فیلم‌ها را تنها با دستور صوتی کاربران انجام خواهند داد.

توشیبا اولین شرکتی نیست که تلویزیون‌های خود را همراه با دستیار صوتی الکسا روانه بازار می‌کند. در حال حاضر، المنت، سونی و وستینگهاوس هم مشغول عرضه محصولات مبتنی بر الکسا در بازار آمریکا هستند. همچنین کاربران با اضافه کردن دانگل فایر تی وی استیک به هر تلویزیونی، قادر به فعال کردن برخی دستورات الکسا خواهند بود. سازندگان دیگر هم به کمک رابط برنامه‌نویسی کاربردی آمازون که در اختیار همگان قرار دارد، می‌توانند این قابلیت‌ها را به تمام محصولات خود اضافه کنند.

اگرچه پشتیبانی از دستیار صوتی اهمیت زیادی دارد، اما سازندگان نباید از ویژگی‌های فنی محصولات خود غافل شوند. خوشبختانه با این دیدگاه تولید شده‌اند تا به واسطه وضوح 4K آن، پخش محتوا با بالاترین کیفیت ممکن وجود داشته باشد.

تلویزیون های مبتنی بر الکسا شرکت توشیبا از پایان سال جاری میلادی با قیمت پایه 399 یورو (474 دلار) روانه بازار می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*