تصاویر اکسپریا ایکس زد 1

گالری تصاویر اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت

گالری تصاویر اکسپریا ایکس زد 1 (Xperia XZ1) و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت (Xperia XZ1 Compact) سونی منتشر شد. در ادامه عکس های گوشی های موبایل جدید سونی را مشاهده خواهیم کرد.

سونی در نمایشگاه IFA 2017 دست پر ظاهر شد و سه گوشی موبایل جدید معرفی کرد. سونی اکسپریا ایکس زد 1 دومین پرچمدار این شرکت ژاپنی در سال جاری به شمار می‌آید که در مقایسه با پرچمدار نخست یعنی اکسپریا ایکس زد پریمیوم، چند پله به عقب برگشته است. به عنوان نمونه صفحه نمایش آن با دو پله عقب‌گرد اکنون از 4K به فول‌ اچ‌دی رسیده است. در عوض شاهد عرضه شدن آن به صورت پیش‌فرض با اندروید 8 اوریو هستیم که از نظر نرم افزاری آن را بسیار قدرتمند می‌کند.

تصاویر اکسپریا ایکس زد 1

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت، از نظر مشخصات سخت افزاری ارزشمندترین میان‌رده‌ای است که تاکنون دیده‌ایم. تراشه آن اسنپدراگون 835 است که تا امروز تنها آن را در پرچمداران سال 2017 دیده‌ایم. وجود 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین MotionEye، که پیش از این در اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اکسپریا ایکس زد اس به کار رفته بود، آن را تبدیل به محصولی بی‌رقیب در بازار میان‌رده‌ها می‌کند. البته نمایشگر مدل کامپکت 4.6 اینچی بوده و رزولوشن آن اچ‌دی است که برای برخی کاربران، ضعف بزرگی محسوب می‌شود.

در گالری تصاویر اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت که اخیرا منتشر شده است، بیش از همه شاهد مانور بر روی قابلیت‌های دوربین‌های آن‌ها همچون عکس‌ برداری سه بعدی هستیم. آن چیزی که در این عکس‌ها به خوبی پیداست، شبیه بودن این محصولات به گوشی های موبایل پیشین سونی است. گویا این غول ژاپنی تصمیم ندارد در طراحی محصولات خود کمی تغییر اعمال کند.

گالری تصاویر اکسپریا ایکس زد 1

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*