پهپاد جنگ ستارگان پروپل

پهپاد جنگ ستارگان پروپل یک برنامه شبیه ساز پرواز جدید دریافت کرد

پهپاد جنگ ستارگان پروپل (Propel Star Wars Battle) که نسخه جدید آن به تازگی معرفی شده است، اکنون به همراه یک برنامه شبیه ساز پرواز ارائه می‌شود که کاربردهای زیادی دارد.

پهپاد Star Wars شرکت Propel، سال گذشته بعد از رونمایی نگاه افراد زیادی را به خود خیره کرد. اکنون این شرکت تصمیم گرفته پهپادهای جدید خود را به همراه یک اپلیکیشن موبایل عرضه کند. جدیدترین محصول شرکت که در جریان نمایشگاه IFA 2017 شاهد رونمایی آن بودیم، پهپاد Star Wars Battle نام دارد. در این محصول، اصلی‌ترین مشکل کاربران رفع شده است.

مهمترین دغدغه کاربران بعد از خرید یک پهپاد و یا کوآدکوپتر کوچک، یاد گرفتن نحوه به پرواز در آوردن آن بدون نابود کردن وسیله و به زمین کوبیدن آن است! حال شرکت Propel راهکاری خوب برای از میان برداشتن این مشکل ارائه کرده است؛ با استفاده از شبیه ساز پرواز مجازی، که در اپلیکیشن مخصوص به آن وجود دارد، کاربر روش به پرواز در آوردن و مانور دادن با پهپاد خود را به خوبی می‌آموزد.

پهپاد جنگ ستارگان پروپل

همراه با پهپاد جنگ ستارگان پروپل یک کنترلر کاملا شبیه به کنترلر اصلی وسیله ارائه می‌شود که باید آن را با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند متصل کرد. شباهت این کنترلرها سبب می‌شود کاربر قبل استفاده از نسخه واقعی، به خوبی کار با آن را در شبیه ساز یاد بگیرد.

پهپاد جنگ ستارگان پروپل

با پهپاد جنگ ستارگان پروپل پیش از پرواز واقعی به خوبی آموزش می‌بینید

همانند خود پهپاد جنگ ستارگان پروپل ، شبیه ساز آن نیز دارای ظاهری با طعم و رنگ فیلم‌های جنگ ستارگان است! در این محیط مجازی کاربران دیگر نیز حضور داشته و پهپاد دیجیتالی خود را به پرواز درمی‌آورند. صداهای پخش شده از همین سری فیلم‌ها الهام گرفته شد‌ه‌اند و کاربر با تمام کردن هر درس، یک درجه ارتقا می‌گیرد. درس‌های شبیه ساز کاملا منطقی و پله پله پیش می‌روند. کاربر رفته رفته با نحوه افزایش و کاهش ارتفاع، پیچیدن و حتی مانور دادن آشنا شده و دیگر حین استفاده از وسیله واقعی آن را با جایی برخورد نمی‌دهد.

پهپاد جنگ ستارگان پروپل

می‌توان بعد از اتصال اپلیکیشن به یک دستگاه، از آن به عنوان تابلوى امتیازات استفاده کرد که حین بازی با وسیله کاربرد خواهد داشت. شرکت Propel مدعی است تا حد ممکن، قوانین فیزیکی پرواز در دنیای واقعی را در شبیه ساز اپلیکیشن رعایت کرده است. کاربران اکنون می‌توانند پهپاد Star Wars Battle را از طریق فروشگاه‌های Bed Bath ،StaplesTarget ،Best Buy ،Walmart و چند فروشگاه دیگر از دهم شهریور خریداری کنند. قرار است اپلیکیشن اندروید و آی او اس آن نیز در همین روز عرضه شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*