ربات کمکی Sanbot Nano

ربات کمکی Sanbot Nano با 82 سانتی‌متر قد، مراقب خانه شما خواهد بود!

شرکت Qihan با حضور در نمایشگاه IFA 2017 از ربات کمکی Sanbot Nano رونمایی کرد. تصور می‌کنید از چه فناوری هایی در پشت چهره همیشه خندان این ربات استفاده شده است؟

ربات کمکی Sanbot Nano با ارتفاع تنها 82 سانتی‌متر (2.7 فوت) از 50 سنسور مختلف به منظور حرکت کردن، مراقبت از خانه و حتی کنترل وسایل هوشمد شما استفاده می‌کند. به گفته سازندگان، این ربات جدید از اغلب برندهای بزرگ در تولید محصولات مختلفی همچون وسایل روشنایی، لوازم خانگی و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب چنین ربات‌هایی توانایی آنها در نظارت بر خانه است. بدین منظور، اپلیکیشن Q-Link ویدویی زنده از هر چیزی که ربات Sanbot Nano مشاهده می‌‌کند را در اختیار شما قرار داده و امکان کنترل از راه دور آن از طریق اینترنت را نیز فراهم خواهد کرد. به نظر می‌رسد از سنسورهای مخصوص شناسایی آبجکت‌های مختلف، به منظور مراقبت از خانه و هشدار دادن به کاربران در صورت مشاهده هر مورد غیر عادی استفاده شده است.

ربات کمکی Sanbot Nano

همانند ربات‌های ال جی Hub Robot و یوبیتک Lynx، این ربات جدید نیز از دستیار صوتی آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند. اما چه چیزی سبب تمایز آن با دیگر ربات‌های مشابه می‌شود؟

در حال حاضر، بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ تنها کانسپتی از ربات کمکی خود را ارائه داده‌اند؛ اما این ربات از اکتبر (مهر) با قیمت 2800 دلار در دسترس کاربران آمریکایی قرار می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*