داچیا داستر 2018

تغییرات ظاهری شاسی بلند داچیا داستر 2018 نسبت به نسل قبلی

داچیا داستر 2018 (Dacia Duster) به زودی در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌شود. در این مطلب، ویژگی‌های ظاهری نسل جدید این شاسی بلند را بررسی می‌کنیم.

نسل اول داچیا داستر یا همان رنو داستر خودمان در سال 2010 روانه بازار شد و توانست به موفقیت برسد. این خودروی شاسی بلند در طول عمر هفت ساله خود موفق شده آمار بیش از یک میلیون دستگاه فروش را برای خود ثبت کند به پرفروش‌ترین محصول این برند تبدیل شود. حالا سرانجام نسل اول داستر بازنشسته می‌شود و شرکت رومانیایی داچیا، پیش از رونمایی رسمی و عمومی در نمایشگاه فرانکفورت آلمان، تصاویر و جزئیات تغییرات ظاهری نسل دوم این خودرو را منتشر کرده است.

داچیا داستر 2018

در تصاویر جاسوسی منتشر شده طی ماه‌های اخیر نیز مشخص بود که طراحی ظاهری داچیا داستر 2018 نسبت به نسل قبلی، تکامل یافته‌تر است تا بتواند موفقیت خود را ادامه دهد. داچیا، تغییرات موثری را در قسمت‌های مختلف نمای بیرونی خودرو ایجاد کرده و استایلی مدرن‌تر از قبل را به وجود آورده است. البته نمای روبروی خودرو تغییر زیادی نکرده و بیشتر مانند فیس لیفت نسل اول داستر است. جلوپنجره جدید، چراغ‌های عریض‌تر با دی لایت‌های LED و سپر جلوی جدید با پوشش نقره‌ای مقاوم در برابر خط و خش از تغییرات این بخش از خودرو محسوب می‌شوند.

در قسمت عقب خودرو نیز چراغ‌های شبیه به جیپ رنگید و در صندوق عقب جدید باعث شده این کراس اوور مقرون به صرفه، ظاهری شبیه به خودروهای گران‌قیمت و با تکنولوژی بالا پیدا کند. ریل‌های سقفی آلومینیومی، رینگ‌های 17 اینچی و رنگ جدید به نام نارنجی آتاکاما از دیگر ویژگی‌های جدید نسل دوم داچیا داستر هستند.

داچیا داستر 2018

شرکت رومانیایی داچیا اعلام کرده که شیشه جلوی داستر جدید به میزان 10 سانتی‌متر به سمت جلو کشیده شده تا فضای داخلی بیشتری فراهم شود. تاکنون تصاویر داخلی داچیا داستر 2018 منتشر نشده اما شرکت سازنده مدعی طراحی مجدد کامل، احساس کیفیت و تجهیزات جدید در این بخش شده است. برای اطلاع از مشخصات و لیست امکانات این خودرو باید نزدیک به دو هفته دیگر صبر کنیم تا در نمایشگاه فرانکفورت شاهد رونمایی و اعلام مشخصات فنی داستر 2018 باشیم.

گالری عکس های داچیا داستر 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*