سامسونگ گلکسی C8 در راه است؛ گوشی دیگری از سامسونگ با دوربین دوگانه

سامسونگ گلکسی C8 در راه است؛ گوشی دیگری از سامسونگ با دوربین دوگانه

سامسونگ گلکسی C8 نام گوشی جدید سامسونگ است که به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. به تازگی، تصاویر تبلیغاتی و مشخصات گلکسی سی 8 لو رفته است.

چند روزی از معرفی گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) به عنوان نخستین گوشی رده‌بالای سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه می‌گذرد. اما گویا قرار است این محصولات بیشتر از این باشند؛ تاکنون اخبار و حواشی زیادی در خصوص گلکسی سی 10 (Galaxy C10) در گجت نیوز منتشر شده که تا این لحظه هنوز خبری از معرفی رسمی آن نیست. اما، به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی C8 با سرعت بیشتری در راه ورود به دنیای گوشی های هوشمند باشد.

توجه داشته باشید که مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی C8 شباهت زیادی به آنچه تاکنون تحت عنوان گلکسی سی 7 مدل 2017 (Galaxy C7 2017) با شماره مدل SM-C7100 می‌شناختیم، دارد. اما به تازگی تصاویری از دموی یک اپلیکیشن استخراج شده که به سامسونگ گلکسی C8 با دوربین دوگانه اشاره دارد؛ محصولی که به نظر می‌رسد ویژگی‌های بهتر از دوربین دوگانه نیز در آن به کار رفته باشد.

با توجه به تجربه‌ای که از شماره سریال محصولات سامسونگ داریم، مدل SM-C7100 دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر 1080 پیکسل است. این محصول (همانند گلکسی J7 ماکس) به پردازنده میان‌رده هلیو پی 20 مجهز بوده و اندروید 7.1 نوقا را اجرا می‌کند.

سامسونگ گلکسی C8 دارای دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی در قاب عقب و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی‎‌ست که قادرند ویدیوهایی با وضوح 1080 پیکسل ضبط کنند. با دیدن عکس های گلکسی سی 8 در وب‌سایت تنا، فلاش دوربین سلفی نیز کاملا مشخص است.

گوشی جدید سامسونگ به 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا اندروید ۸ به این مدل گوسی نمیاد کسی میدونه؟؟؟؟