هواوی آنر 6 سی

گوشی هواوی آنر 6 سی در تنا رویت شد

ساعاتی پیش گوشی هواوی آنر 6 سی (Huawei Honor 6C) در وب‌سایت تنا رویت شد و به نقل از منابع، قیمت آن نیز چیزی در حدود گوشی شیائومی ردمی نوت 5A خواهد بود.

به نقل از وب‌سایت تنا هواوی آنر 6 سی از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 1280×720 پیکسل برخوردار است. این گوشی از یک رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد و با ظرفیت 32 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. اما ظاهرا یک مدل حاوی رم 3 گیگابایتی با ظرفیت 16 گیگابایتی از آن نیز احتمالا در دست تولید است. با این حال هر دو نسخه از کارت میکرو اس دی پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید ظرفیت آن‌ها را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

در اینجا یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز زیر قاب گوشی جدید هواوی نهفته است. همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با فلش ال ای دی در کنار آن بر روی قاب پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی در بالای نمایشگر نیز وجود دارد. در راس بخش نرم افزاری این گوشی رابط کاربری EMUI 5.1 مبتنی بر اندروید 7 نوقا قرار گرفته است. اما آیا آپدیت به اندروید 8 اوریو نیز در دستور کار است؟ سخت است بگوییم چه زمانی EMUI 6.0 مبتنی بر اندروید 8 برای این گوشی عرضه می‌شود.

این گوشی از دو سیم کارت با قابلیت اتصال 4G پشتیبانی می‌کند. یک باتری با ظرفیت 2900 میلی‌آمپر ساعت نیز برای یک نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی گزینه‌ی خوبی می‌تواند باشد. آنر 6 سی همچنین دارای ابعاد 147.0 در 73.2 در 7.65 میلی‌متر و وزن 145 گرم طراحی شده است. تصاویری که از این گوشی رویت شده، مربوط به مدل مشکی آن است. در واقع بدنه تماما مشکی نیست، دور بدنه از مشکی فاصله گرفته و به رنگ خاکستری پر رنگ شبیه است، ولی عمدتا ماباقی جاها مشکی خالص است. کلیدهای ولوم صدا و پاور در سمت راست گوشی قرار دارند، جک 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت بالا، درگاه سیم کارت در سمت چپ و درگاه شارژ و اسپیکر نیز احتمالا قسمت زیرین گوشی جای گرفته‌اند.

قیمت هواوی آنر 6 سی

به اعتقاد منابع، قیمت نسخه حاوی رم 3 گیگابایتی هواوی آنر 6 سی 122 دلار و مدل 4 گیگابایتی آن نیز با قیمت 152 دلار به فروش خواهد رسید. رنگبندی این گوشی نیز شامل طلایی، مشکی، آبی و صورتی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*