بهترین لپ تاپ هایی که از پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده می‌کنند

گجت‌نیوز در این مطلب به معرفی لپ تاپ هایی می‌پردازد که در قلب تپنده‌شان، از پردازنده نسل هشتم اینتل (Intel) استفاده می‌کنند. در ادامه ما را همراهی کنید.

چند هفته پیش، از پردازنده نسل هشتم اینتل به صورت رسمی رونمایی شد؛ این پردازنده که مدل‌های متعددی دارد، در حقیقت نسخه ارتقایافته تراشه‌ Kaby Lake است و دو برابر هسته‌ بیشتری از تراشه‌ یاد شده دارد. به گفته اینتل، دارا بودن هسته بیشتر، 44 درصد بهبود عملکرد را با تاثیر ناچیز بر میزان مصرف باتری به دنبال دارد. در حالی که مدل‌های مختلف پردازنده نسل هشتم اینتل برخلاف انتظارها از معماری 14nm++ اینتل استفاده نمی‌کنند، به سازندگان کامپیوترها این امکان را می‌دهد که در سیستم‌هایشان به جای دو هسته، از تراشه‌های چهار هسته‌ای استفاده کنند.

با این حال تا زمان برگزاری نمایشگاه ایفا 2017 در برلینِ آلمان تقریبا هیچ‌یک از سازندگان کامپیوترهای شخصی اعلام نکرده بودند که قصد استفاده از پردازنده جدید اینتل را در سیستم‌هایشان دارند؛ حال که چند روز بر برگزاری ایفا می‌گذرد، بسیاری از ساندگان اعلام کرده‌اند که می‌خواهند در لپ‌تاپ‌هایشان از این پردازنده قدرتمند استفاده کنند.

در ادامه به شما بهترین بهترین لپ تاپ هایی که از پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده می‌کنند را معرفی می‌کنیم:

 

لپ‌تاپ اکس‌پی‌اس 13 دل (Dell XPS 13)

پردازنده نسل هشتم اینتل

گل سرسبد لپ‌تاپ‌های کمپانی دل (Dell) از نمای بیرونی تفاوت زیادی با محصولات قبلی ندارد، اما در زیر بدنه خوش‌ساختش بهبودهای چشمگیری به خود دیده است و از قطعات قدرتمندی استفاده می‌کند. این لپ‌تاپ که در تاریخ 21 شهریورماه سال جاری عرضه می‌شود، در حقیقت مدلی ارتقایافته است و از تراشه‌های نسل هشتم Core i5 یا Core i7 اینتل استفاده می‌کند. در اینجا لازم است به افرادی که قصد دارند یکی از دو مدل این لپ‌تاپ را بخرند تذکر دهیم که به هنگام خرید حواس‌شان از بابت خرید مدل‌های جدید جمع باشد؛ چرا که دل همچنان به فروش مدل قبلی این لپ‌تاپ که به نام XPS 13s شناخته می‌شود و از پردازنده نسل هفتم اینتل استفاده می‌کند، ادامه می‌دهد. برای مطمئن شدن از این موضوع که لپ‌تاپی که می‌خرید جدیدترین نسخه است، در شماره محصول این دستگاه به دنبال عدد 8 در قسمت مشخصات پردازنده بگردید؛ به عنوان مثال: Intel Core i7 8550U

 

لپ‌تاپ یوگا 920 لنوو (Lenovo Yoga 920)

یوگا 920 لنوو

مدل جدید لپ‌تاپ پرچمدار لنوو (Lenovo) در کنار داشتن پردازنده نسل هشتم اینتل از طراحی براق‌تری برخودار بوده و با داشتن میکروفون‌های دوربرد به منظور استفاده بهتر از کورتانا و پشتیبانی از قلم لمسی (استایلوس) که با Windows Ink به خوبی کار می‌کند، لپ‌تاپی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. این لپ‌تاپ با داشتن لولای زرق و برق‌دار و بسیار شیک، با شایستگی لقب یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های قابل‌ تبدیل را یدک می‌کشد. لپ‌تاپ یاد شده در تاریخی نامشخص در بازه زمانی بین 9 مهر تا 9 آبان امسال، در فروشگاه‌ها قابل‌ تهیه خواهد بود.

 

لپ‌تاپ سوییچ 7 بلک ایسر (Acer Switch 7 Black)

سوییچ 7 بلک

سوییچ سون بلک ایسر با داشتن قیمت پایه 1699 دلار و ویژگی‌های جالب توجه، چیزی بیشتر از از یک لپ‌تاپ قابل‌تبدیل ساده است. این لپ‌تاپ که به عقیده خیلی‌ها کلون سرفیس‌های مایکروسافت به حساب می‌آید، با داشتن پردازنده نسل هشتم اینتل و حافظه گرافیکی مجزا، نخستین لپ‌تاپ بدون فن قابل‌جداسازی در دنیا به حساب می‌آید. در حالی که پردازنده گرافیکی MX150 انویدیا برای اجرای بازی‌های AAA (بازی‌های بزرگ با بودجه ساخت بالا) با نرخ فریم 60 بر روی نمایشگر 13.5 اینچی و رزولوشن 2256X1504 این لپ‌تاپ اصلا کافی به نظر نمی‌رسد، اما برای کسانی که دوست دارند در حالت غیر نشسته و هنگام راه رفتن به ویرایش تصاویر و ویدیوها بپردازند، بسیار مناسب است. سوییچ سون بلک برخلاف سرفیس پرو مایکروسافت، کیبورد قابل‌جداسازی‌اش را به صورت کاملا رایگان در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این لپ‌تاپ در بازه‌ای زمانی بین 10 آذر تا 10 دی‌ماه امسال عرضه می‌شود.

 

لپ‌تاپ زنبوک 3 دیلاکس ایسوس (Asus Zenbook 3 Deluxe)

زنبوک 3 دیلاکس ایسوس

مدل قبلی زنبوک 3 دیلاکس ایسوس (Asus) که در حال حاضر در دسترس است، به خودی خود یک لپ‌تاپ عالی و مقرون به صرفه برای دوست‌داران سیستم‌های رده بالا به حساب می‌آید. اما حالا که ایسوس قصد دارد آن را به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز کند، این لپ‌تاپ بیش از پیش ارزش خریدن را دارد. زنبوک 3 دیلاکس که در پاییز امسال روانه بازار خواهد شد، از نمایشگری 14 اینچی و فوق‌العاده باریک بهره می‌برد و در کنار آن، علاقه‌مندان می‌توانند سخت‌افزار آن را تا حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD افزایش دهند.

 

لپ‌تاپ سوییفت 5 ایسر (Acer Swift 5)

سوییفت 5 ایسر

به گفته کمپانی ایسر (Acer) لپ‌تاپ خوش‌ساخت سوییفت 5 با داشتن کمتر از یک کیلوگرم وزن (2.1 پوند)، سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی دنیا به حساب می‌آید. سوییفت 5 که برچسب قیمت 999 دلاری دارد و در بازه‌ای زمانی بین 10 آذر تا 10 دی‌ماه امسال عرضه می‌شود، لپ‌تاپی ارزان‌قیمت است و به لطف داشتن نمایشگر 1920×1080 IPS تصاویر را با کیفیت خوبی به نمایش می‌گذارد. این لپ‌تاپ ضمن داشتن پردازنده نسل هشتم اینتل از هر دو نوع پورت USB-C بهره می‌برد.

 

لپ‌تاپ نیترو اسپین 5 ایسر (Acer Nitro Spin 5)

نیترو اسپین 5 ایسر

سوالی در مورد محصول جذاب ایسر وجود دارد؛ با یک لپ‌تاپ قابل‌تبدیل رو به رو هستیم یا یک سیستم گیمینگ قدرتمند؟ بگذارید ساده به این سوال پاسخ دهیم؛ نیترو اسپین 5 ایسر ترکیبی از دو نوع لپ‌تاپ یاد شده است. این لپ‌تاپ با داشتن کارت گرافیک 999 دلاری Nvidia 1050 می‌تواند اکثر بازی‌های AAA را بدون افت فریم با کیفیت فول اچ‌دی اجرا کند. نیترو اسپین 5 که در تاریخی نامشخص در بازه زمانی بین 9 مهر تا 9 آبان عرضه می‌شود، از تراشه‌های Core i5 یا Core i7 سری U پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای که در اکثر لپ‌تاپ‌های گیمینگ دیده نمی‌شود و نقطه قوتی برای این لپ‌تاپ به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایسر سویفت خیلی شیکه