فناوری QuickDrive سامسونگ

فناوری QuickDrive سامسونگ باعث کاهش چشمگیر زمان شستشوی لباس‌ها می‌شود

در نمایشگاه IFA 2017، فناوری QuickDrive سامسونگ در ماشین لباسشویی سری WW8800M این شرکت معرفی شد که باعث کاهش 50 درصدی زمان شستشوی لباس‌ها می‌شود.

شرکت سامسونگ الکترونیکس فناوری انقلابی کوییک درایو (QuickDrive) را برای ماشین لباسشویی‌های این برند در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد. ماشین لباسشویی های سری WW8800M مجهز به فناوری QuickDrive سامسونگ ، امکان کاهش چشمگیر زمان شستشو را تا نصف برای کاربر فراهم می‌کند. حالت Super Speed این ماشین لباسشویی‌ها کل لباس‌های شما را تنها در 39 دقیقه می‌شوید. این همان راه‌حلی است که مصرف‌کنندگان همیشه برای صرفه‌جویی در زمان نیاز داشتند اما تاکنون در اختیار آن‌ها قرار نگرفته بود. در این روش بدون کاهش کارآمدی روند شستشو، میزان مصرف انرژی کمتر شده و حفاظت از پارچه‌ و ماندگاری آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

فناوری QuickDrive سامسونگ

بی اس سو، معاون مدیر اجرایی لوازم خانگی دیجیتال سامسونگ می‌گوید:

فناوری QuickDrive سامسونگ با کاهش قابل توجه زمانی که برای شستشو صرف می‌کنید به شما امکان می‌دهد بیش از پیش برای لذت بردن از  زندگی‌تان وقت داشته باشید. ماشین‌ لباسشویی های WW8800M سامسونگ با استفاده از فناوری QuickDrive قدرت و سرعت عملکرد دستگاه را بدون تاثیر بر کیفیت شستشو، مصرف انرژی و آسیب زدن به الیاف پارچه افزایش می‌دهد. مجموعه فناوری‌ها و عملکردهای هوشمند این دستگاه‌ها، کار شستشوی لباس را بسیار ساده می‌کند.

افزایش کیفیت شستشو با فناوری QuickDrive سامسونگ

فناوری QuickDrive سامسونگ بدون کاهش کیفیت شستشو زمان شستشو را تا 50 درصد و مصرف برق را تا 20 درصد کاهش می‌دهد. لگن منحصربه‌فرد Q-Drum این دستگاه شامل یک لگن اصلی بزرگ و صفحه‌ای در پشت آن است که به صورت مستقل می‌چرخد. برخلاف ماشین لباسشویی‌های معمولی که در مدت شستشو تنها لباس‌ها را بالا و پایین می‌برند، در مدل‌های WW8800M لگن اصلی لباس‌ها را بالا و پایین برده و صفحه پشتی لگن نیز آن‌ها را به جلو و عقب حرکت می‌دهد. به این ترتیب حرکتی کاملا نوآورانه با نیرویی دو برابر ایجاد می‌شود که کثیفی‌ها را با کارآیی و دقت بالا از بین برده و به این ترتیب چرخه شستشو کامل و کارآمد می‌شود.

علاوه بر این طی بررسی فناوری بی‌رقیب کوییک درایو سامسونگ توسط اینترتک، بزرگ‌ترین سازمان بازرسی و آزمایش جهان، کاهش زمان شستشو با حفظ کیفیت شستشو و مراقبت از پارچه در فناوری QuickDrive مورد تایید قرار گرفته است.

فناوری QuickDrive سامسونگ

سری جدید WW8800M به بسیاری از دیگر فناوری‌های لباسشویی های سامسونگ مانند Eco Bubble هم مجهز است. این فناوری‌ با ترکیب آب و هوا حباب‌هایی از ماده شوینده ایجاد می‌کند که سریع‌تر به پارچه نفوذ کرده و حتی در دماهای پایین هم کارآمدی ماده شوینده را بالا می‌برند.

ماشین‌ لباسشویی هوشمند با امکان اتصال به اینترنت اشیا

فناوری QuickDrive مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوشمند و کارآمد را در کل چرخه شستشو فعال می‌کند. مدل WW8800M که امکان اتصال به اینترنت اشیا را هم دارد مجهز به یک دستیار شستشوی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Q-rator است. این دستیار هوشمند سه قابلیت اصلی دارد که به مدیریت ساده‌تر عملیات شستشو کمک می‌کند.

  • برنامه ریز شستشو (Laundry Planner): به کاربر امکان می‌دهد زمان اتمام شستشو را متناسب با شرایط خودش مدیریت کند.
  • دستورالعمل شستشو (Laundry Recipe): بر اساس اطلاعاتی که کاربر برای مواردی مانند رنگ، نوع پارچه و درجه آبکشی وارد می‌کند، این قابلیت به صورت خودکار پیشنهادهایی را برای بهینه کردن چرخه شستشو ارائه می‌کند. به این ترتیب دیگر نیازی به انتخاب حدسی بهترین چرخه برای آن مجموعه لباس‌ها نخواهد بود.
  • ویزارد هوم‌کر (HomeCare Wizard): از راه دور بر ماشین لباسشویی نظارت کرده و درباره مشکلات احتمالی به کاربر هشدار داده و امکان رفع مشکل را به صورت سریع فراهم می‌کند.

مدل جدید WW8800M همچنین مجهز به قابلیت نوآورانه ادواش (AddWash) است. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد در هر زمانی از چرخه شستشو، لباس‌های جامانده را وارد لباسشویی کند. قابلیت ادواش برای هر حالتی مفید است چه زمانی که یک لنگه جوراب جامانده است و چه زمانی که یک لباس به دلیل ظرافت پارچه‌اش باید دیرتر وارد چرخه شستشو شود. ادواش همچنین به کاربر امکان می‌دهد ماده شوینده یا نرم‌کننده را در هر زمانی به چرخه اضافه کند. ترکیب قابلیت‌های Q-rator و ادواش در کنار هم به سادگی بیشتر روند شستشو و راحتی کاربر منجر می‌شود.

ماندگاری بیشتر در عین هزینه کمتر

در نهایت آن که ماشین لباسشویی WW8800M عمر بسیار بالایی دارد. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری دیجیتال اینورتور سامسونگ هستند که در کنار کاهش صدا به صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم کمک کرده و در عین حال ماندگاری این ماشین لباسشویی‌ها را به صورت استثنایی افزایش می‌دهد. در نتیجه کیفیت شستشو و حفاظت از پارچه‌ها در کل عمر این محصول حفظ می‌شود. علاوه بر این، سری WW8800M قابلیت‌های متنوعی برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد. از جمله آن که حتی در مقایسه با بالاترین استاندارد صرفه‌جویی انرژی یعنی +++A، این دستگاه 50 درصد بیشتر در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. این مدل همچنین از گرمکن سرامیکی +Ceramic Heater با نوع جدیدی از پوشش نچسب استفاده می‌کند که میزان رسوب‌گیری آن تا 55 درصد کمتر از گرمکن‌های سرامیکی معمولی است و به این ترتیب عمر مفید این گرمکن بسیار طولانی‌تر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*