تصاویر جعبه شیائومی می میکس 2

تصاویر جعبه شیائومی می میکس 2 همراه با اطلاعاتی جدید منتشر شد

مدیر ارشد اجرایی شیائومی، لی جون (Lei Jun) با اشاره به آغاز تولید انبوه پرچمدار جدید این شرکت، تصاویر جعبه شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) و تیزرهای آن را در اختیار کاربران قرار داد.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی گوشی جدید شیائومی نمایشگر بدون حاشیه و لبه به لبه آن خواهد بود. در واقع نخستین بار شیائومی بود که با عرضه می میکس، راهی جدید را در دنیای تلفن های همراه آغاز کرد. بعد از مدت‌ها انتظار، حالا لی جون تصاویر جعبه شیائومی می میکس 2 را در اختیار کاربران قرار داده است تا علاقه‌مندان از همین حالا خود را برای این گوشی جدید آماده کنند. عکس‌های پیش رو با دوربین قدرتمند شیائومی Mi 6 ثبت شده‌اند:

مورد دیگری که در این تصاویر به چشم می‌خورد، اشاره مستقیم سازندگان به حاشیه‌های بسیار کم دستگاه است. در واقع این‌طور برداشت می‌شود که به واسطه حاشیه‌های ناچیز، با فعال شدن دوربین، دستگاه نامرئی به نظر خواهد رسید!

تیزرهای پیش رو نیز شکل طراحی و گفته‌های قبلی ما را تایید می‌کنند:

مدیر شیائومی داستان مربوط به نمایشگر 17:9 می میکس 2 را نیز به اشتراک گذاشته است. به گفته لی جون، آنها شش ماه مشغول مذاکره با گوگل به منظور اضافه کردن پشتیبانی از نمایشگرهای عریض‌تر بوده‌اند که خوشبختانه نتیجه آن مثبت بوده است. در نتیجه، شاید بتوان این‌گونه تعبیر کرد که شیائومی راه را برای پرچمداران بدون حاشیه ال جی و سامسونگ هموار کرده است.

گوشی شیائومی می میکس 2 طی مراسمی رسمی در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*