هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس

هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس با عمر باتری طولانی‌تر و نویزکنسلینگ فعال معرفی شد

هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس (Beats Studio 3 Wireless) معرفی شد. این محصول از تکنولوژی Pure ANC برای نویز کنسلینگ فعال برخوردار است و به لطف چیپ W1 اپل، عمر باتری تا 40 ساعته را مهیا می‌کند.

کمپانی Beats by Dre زیرمجموعه اپل از جدیدترین محصول خود، هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس رونمایی کرد. به طور کلی بیتس، طراحی اصلی و ماهیت مدل استودیو 2 را حفظ کرده است، اما در داخل آن انقلابی عظیم شکل گرفته است.

در تولید این هدفون بیسیم،‌ بیتس از یک تکنولوژی نویز کنسلینگ جدید به نام Pure ANC استفاده کرده است. برای توصیف شسته رفته‌ی آن در واقع می‌توان گفت که به جای پخش فرکانس یکنواخت برای خلاص شدن از شر سر و صدای اضافی، این تکنولوژی به طور مداوم فرکانس‌های صحیح را تجزیه و تحلیل و پخش می‌کند تا بتواند با صداهای خاص موجود در محیطی که قرار دارید مقابله کند. Pure ANC همچنین نحوه‌ی اتصال گوشی‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا متوجه نشت ناشی از مو، عینک و اشکال مختلف مو و حتی حرکات سر در طول روز شود. این کار تماما در هر ثانیه، 50 هزار بار رخ می‌دهد. تکنولوژی مذکور می‌تواند باد را شناسایی کند و تاثیراتی که باد بر روی میکروفون ANC در خارج از گوشی هدفون را خنثی کند.

هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس

درست همانند مدل بیتس ایکس، پاور بیتس 3 وایرلس و سولو 3 وایرلس، هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس نیز شامل چیپ W1 اپل است. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود تنها با نزدیک‌ کردن هدفون با گوشی آیفون خود، آن‌ها را به یکدیگر شناسانده، سپس بر روی گزینه‌ی “Connect” پدیدار شده در یک پنجره بر روی آیفون، فرآیند اتصال را تکمیل کنند.

چیپ W1 از مزیت‌های دیگری نیز برخوردار است. آن می‌تواند عمر باتری محصول را افزایش دهد. در این مورد، عمر باتری هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس همراه با حالت روشن ANC به 22 ساعت و در صورت خاموش بودن آن نیز به 40 ساعت رسیده است! علاوه بر این، چیپ به کار رفته در هدفون بیسیم جدید اپل می‌تواند شما را به سایر اکوسیستم محصولات اپل نیز متصل کند.

هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس

هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس همچنین از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برد که به لطف آن شما می‌توانید با 10 دقیقه شارژ توسط یک کابل میکرو یو اس بی، 3 ساعت موزیک گوش کنید. همانطور که احتمالا انتظار داشتید، کنترل‌های چند کاربردی تعبیه شده بر روی هدفون‌ها نیز به شما اجازه می‌دهند موزیک را به جلو زده، ولوم را تغییر دهید و در حالی که می‌توانید با میکروفون تماس برقرار کنید، سیری را نیز فعال کنید.

قیمت هدفون بیتس استودیو 3 وایرلس

هدفون جدید بیتس با قیمت 299 یورو و قابلیت‌های جدیدی همچون نویز کنسلینگ فعال، اینک می‌تواند رقیبی جدی برای هدفون‌های Bose QC35 و Sony MDR-1000X باشد. استودیو 3 وایرلس، پرچمدار جدید کمپانی بیتس است و از هم اکنون در 6 رنگ مختلف به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*