اندروید 8 اوریو برای آنر 8 پرو و آنر 6 ایکس عرضه خواهد شد + زمان انتشار

اندروید 8 اوریو برای آنر 8 پرو و آنر 6 ایکس عرضه خواهد شد + زمان انتشار

عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای آنر 8 پرو (Honor 8 Pro) قابل پیش‌بینی بود. اما گویا گوشی میان‌رده آنر 6 ایکس (Honor 6X) نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد.

آنر 8 پرو گوشی رده‌بالای کمپانی چینی هواوی است که با توجه به صحبت‌های مدیر گوگل در زمان معرفی اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo)، انتظار می‌رفت به آخرین نسخه از این سیستم عامل محبوب مجهز شود. اما جالب اینجاست که هواوی قصد دارد بروزرسانی اندروید 8 اوریو را برای برخی گوشی های میان‌رده خود در زیربرند آنر نیز عرضه کند. این در حالی‌ست که بیشتر این محصولات، با اندروید 6 مارشمالو روانه بازار شده بودند.

بر اساس شنیده‌ها، اندروید 8 اوریو برای آنر 8 پرو و آنر 6 ایکس تا آخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. اگرچه ممکن است این تاریخ تا اوایل سال 2018 نیز برای آنر 6X به طول بیانجامد، اما در نهایت، این اسمارت فون میان‌رده به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز خواهد شد.

اندروید 8 اوریو برای آنر 8 پرو و آنر 6 ایکس عرضه خواهد شد + زمان انتشار

آنر 6 ایکس

ظاهرا این خبر در نشستی که با حضور طرفداران هواوی و مدیران این شرکت در دهلی نو برگزار شد، اعلام شده است. در این جلسه پرسش و پاسخ، کاربران سوالات خود را در خصوص گوشی های جدید و قدیمی هواوی آنر از مقامات این کمپانی می‌پرسیدند که بر اساس پاسخ‌های مدیران هواوی، پروژه آپدیت اندروید 8 اوریو برای آنر 8 پرو و آنر 6 ایکس در ماه‌های پیش رو کلید خواهد خورد.

همچنین، انتظار می‌رود اسمارت فون های آنر 8 (Honor 8) و آنر 9 (Honor 9) نیز آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت کنند. با این حال، هنوز تاریخ رسمی این به‌روزرسانی از سوی شرکت سازنده مشخص نشده است. به علاوه اینکه، عرضه آپدیت اندروید 8 اوریو برای آنر 8 پرو و دیگر گوشی های هوشمند آنر به مکان جغرافیایی کاربران بستگی دارد. بنابراین، ممکن است برخی از کاربران زودتر از سایرین این بسته به‌روزرسانی بزرگ و هیجان‌انگیز را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام کی واسه هانر 6 ایکس میاد لطفا بگید

  2. پس کی میاد برای 6x