آپدیت رایگان ویندوز 10 اس

آپدیت رایگان ویندوز 10 اس به ویندوز 10 پرو به مدت سه ماه تمدید شد

مایکروسافت (Microsoft) در اقدامی جدید مدت زمان آپدیت رایگان ویندوز 10 اس به ویندوز 10 پرو را به مدت سه ماه دیگر و تا فروردین 1397 تمدید کرد.

مایکروسافت قصد دارد به کاربران ویندوز 10 اس چند ماه بیشتر برای تصمیم‌گیری در مورد آپگرید ویندوز خود به نسخه پرو فرصت دهد. به طور دقیق‌تر، این غول تکنولوژی قصد دارد شانس آپدیت رایگان ویندوز 10 اس به ویندوز 10 پرو را به مدت سه ماه دیگر و تا 31 مارس 2018 (11 فروردین 1397) تمدید کند.

به دنبال معرفی ویندوز 10 اس توسط Microsoft شاهد واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران بودیم. یکی از ویژگی‌های Windows 10 S که شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید، این است که شما نمی‌توانید در خارج از محیط استور مایکروسافت، هیچ‌گونه اپلیکیشنی را بر روی سیستم نصب کنید و این یعنی برنامه‌های محبوبی مثل فتوشاپ و استیم دیگر قابلیت نصب بر روی ویندوز را ندارند. از طرف دیگر، اعمال این محدودیت به مایکروسافت این امکان را می‌دهد که کنترل بیشتری بر روی روان اجرا شدن سیستم‌عاملش داشته باشد.

مایکروسافت به شدت از ویندوز 10 اس حمایت می‌کند و در همین راستا اخیرا شاهد بودیم که این کمپانی، این نسخه را به ویندوز پیش‌فرض سرفیس‌هایش تبدیل کرده است و در کنار این موضوع، به مدارس و دانشگاه‌ها گفته است که بر روی کروم‌بوک‌هایشان این ویندوز را نصب کنند. البته مایکروسافت برای رسیدن به هدفش (استفاده عمومی از ویندوز 10 اس) به تنهایی شانسی ندارد و توسعه‌ دهندگان مختلف هم باید با امضای قرارداد، برنامه‌ هایشان را فقط از طریق ویندوز استور عرضه کنند.

در دیگر اخبار مربوط به مایکروسافت، اخیرا این کمپانی اعلام کرده است که رنگ‌‌های بورگوندی، آبی کبالتی و طلای گرافیتیِ سرفیس‌ هایش هم اکنون در بیست کشور مختلف در دسترس هستند. گفتنی است که مایکروسافت سرفیس پرو 2017 اخیرا با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده است که جزئیات مربوط به آن را می‌توانید در گجت‌نیوز مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این دقیقا یعنی چی یعنی من که نسخه اصلی رو نخریدم میتونم به نسخه اصلی آپدیت کنم؟