بزرگ ترین قصر شنی دنیا

بزرگ ترین قصر شنی دنیا با ارتفاع بیش از 15 متر در آلمان ساخته شد

19 هنرمند در کشور آلمان دست به دست هم دادند و موفق شدند در 25 روز بزرگ ترین قصر شنی دنیا را با طراحی زیبا بسازند و نامش را در رکوردهای گینس ثبت کنند.

وقتی می‌گوییم قصر شنی منظورمان آن سازه‌های کوچکی نیست که معمولا با شن‌ها در ساحل و به کمک بیل و سطل آن‌ها را می‌سازید!‌ منظورمان یک پروژه بزرگ و بلندپروازانه است که طبق اظهارات سازندگان، بزرگ ترین قصر شنی دنیا به حساب می‌آید و توانسته نام خودش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

این قصر شنی که از 3500 تن شن متراکم ساخته شده است، با عبور از قصر شنی ساخته شده در کشور هند، موفق شده نام خودش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نماید.

این قصر شنی (که باید از این به بعد لقب بزرگ ترین قصر شنی دنیا را برایش انتخاب کنیم) هم اکنون در شهر دویسبورگ کشور آلمان قرار دارد و ساخت آن به دستور کمپانی گردشگری Schauinsland-Reisen انجام شده است. بزرگ ترین قصر شنی دنیا چیزی حدود 16.68 متر ارتفاع دارد و 184 سانتی‌متر مرتفع‌تر از قصر شنی ساخته‌ شده در هند است.

طراحی این قصر شنی بسیار پیچیده و جذاب است و مکان‌های دیدنی در سراسر جهان را مجسم می‌کند، از معبد پترنون یونان گرفته تا معبد بودایی تایلند. بزرگ ترین قصر شنی دنیا در خود یک سرسره آبی بلند هم دارد که آب را از بالای قصر به پایین می‌آورد.

بزرگ ترین قصر شنی دنیا

برای ساخت این قصر بزرگ 19 هنرمند از سراسر جهان با هم همکاری کردند. به علاوه ماشین‌های سنگین مثل بیل مکانیکی و جرثقیل نیز در ساخت بزرگ ترین قصر شنی دنیا سهیم بوده‌اند. الگوی‌هایی که بر روی این قصر شنی دیده می‌شوند، همگی با دست انسان طراحی شده‌اند. گفتنی است که کار ساخت بزرگ ترین قصر شنی دنیا 25 روز طول کشیده است.

این قصر شنی قرار است تا تاریخ 7 مهر در مکان یاد شده حضور داشته باشد، پس اگر می‌خواهید شخصا آن را ببینید هر چه زودتر خود را به پارک Landscape شهر دویسبورگ کشور آلمان برسانید.

در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به بزرگ ترین قصر شنی دنیا را مشاهده نمایید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. zhene iranim mige:
    joon mide ye bomb biofte roosh kharab she…irani am dg:0