تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 S

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 S را در تمامی زوایا ببینید

تصاویر جدیدی از تبلت ارزان قیمت سامسونگ Galaxy Tab A2 S همراه با مشخصات فنی آن به بیرون درز پیدا کرده است. این تبلت مناسب استفاده‌ی کودکان است و از قیمت مقرون به صرفه‌ای بهره می‌برد.

سامسونگ Galaxy Tab A2 S یک تبلت رده ابتدایی معرفی نشده با هدف کودکان است. متاسفانه چند هفته پیش سامسونگ طی یک رویداد رونمایی خود تنها از گجت‌های پوشیدنی جدیدش پرده برداری کرد و خبری از این تبلت نبود، بنابراین ما خیلی سفت و سخت معتقدیم که سامسونگ بی سر و صدا قصد دارد تبلت مخصوص کودکان جدید خود را روانه‌ی بازارهای جهانی کند.

مشخصات فنی تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 S

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 S در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. دو مدل وای فای و LTE از این محصول به تولید خواهد رسید که هر دو آن‌ها از سیستم عامل اندروید 7 نوقا بهره‌مند خواهند بود. هرچند نباید انتظار داشته باشید که دیگر به‌روزرسانی بزرگ جدیدی (همچون اندروید 8)‌ را دریافت کند. از نظر مشخصات فنی، گلکسی تب ای 2 اس به یک نمایشگر 8 اینچی 1280×800 پیکسلی تجهیز شده است. این تبلت همچنین حاوی یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 425، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا است.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A2 S

دو دوربین نیز بر روی تبلت جدید سامسونگ گنجانده شده است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی و درست بالای نمایشگر سامسونگ Galaxy Tab A2 S جای گرفته است. قدرت لازمه کاربران توسط یک باتری عظیم‌الجثه 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و در زیر تبلت یک درگاه USB نوع C نیز به چشم می‌خورد.

انتظار می‌رود سامسونگ این تبلت رده ابتدایی خود را با قیمت 200 یورو وارد بازار اروپا کند. هرچند انتظار ما، قیمت گران‌تر 300 یورویی برای مدل LTE آن است. در انتها لازم به ذکر است شما می‌توانید این تبلت را در دو رنگ مشکی و طلایی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*