کالبدشکافی گلکسی نوت 8

کالبدشکافی گلکسی نوت 8 توسط iFixit: کابوسی واقعی برای تعمیرکاران!

اخیرا تیم مشهور iFixit با کالبدشکافی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8)، تعمیرپذیری گوشی جدید سامسونگ را بررسی و امتیازی جالب را برای آن در نظر گرفته است.

اجزای مختلف گلکسی نوت 8 را تقریبا طی 10 مرحله متوالی می‌توان از یکدیگر جدا کرد. اما با وجود قطعات کوچک زیاد و استفاده بسیار از چسب، سر هم کردن آن کار فوق‌العاده دشواری خواهد بود.

بر خلاف طراحی‌ها سنتی، سامسونگ باتری دستگاه را در بخش مرکزی قرار داده و تلاش کرده تا با انتقال موتور ویبره به قسمت پایین سمت راست، فضای کافی را ایجاد و از هرگونه داغ شدن جلوگیری کند. هرچند، به لطف بررسی 8 مرحله‌ای باتری و آزمایش آنها توسط شرکت شخص ثالث “Underwriters Laboratories”، دیگر شاهد آتش گرفتن باتری گلکسی نوت جدید نخواهیم بود.

به گفته iFixit، اغلب اجزای این گوشی، ماژولاور بوده و تعویض مستقل آنها امکان‌پذیر است. با این حال، پنل پشتی شکننده و گران‌قیمت این گوشیو حساسیت بالا برای تعویض آن احتمالا برای مراجعه مشتریان به مراکز رسمی کافی خواهد بود.

در پایان، متخصصان با انجام کالبدشکافی گلکسی نوت 8 ، امتیاز 4 از 10 را برای این گوشی در نظر گرفته‌اند. هرچند، هدف اصلی سامسونگ طراحی موبایلی با تعمیرپذیری بالا نبوده و آنها به ایمنی دستگاه بیش از هر مورد دیگری توجه کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این گوشی از همون روز اول خراب هست

  2. ساده لوحیه که فکر کنی سام هنگ خراب نمیشه.اینم همون سام هنگ سابقه.

    • ساده لوح تویی که افکار احمقانت زیر پستای سامسونگه
      برو بابا که معلوم نیست از کدوم آسایشگاه روانی یک لپ تاپ کش رفتی و داری نظرات مضحک و …میدی

  3. این گوشی شاید بعد از 10 سال احتیاج به یک تعمیر جزئی بکنه که اصلا مهم نیست…ما نمایندگی داریم تو ایران و خیالمون راحته

  4. این گوشی اصلا خراب نمیشه که کار به این جا ها برسه
    فوق العادست???