گوشی موبایل نوکیا 9

گوشی موبایل نوکیا 9 با نمایشگر بدون حاشیه را در این ویدیوی مفهومی تماشا کنید

اخیرا “Concept Creators” با انتشار ویدیویی مفهومی از گوشی موبایل نوکیا 9 (Nokia 9)، پرچمدار بعدی فنلاندی‌ها را با نمایشگر بدون حاشیه به تصویر کشیده است.

اگرچه کمتر از یک ماه پیش بود که نوکیا 8 با سخت افزار قدرتمند و ویژگی‌های بسیار خوبی رونمایی شد، اما برخی کاربران بابت شباهت آن به دیگر محصولات اندرویدی این شرکت، سازندگان را مورد انتقاد قرار دادند.

در شرایطی که تنها چند روز از آغاز فروش این تلفن هوشمند در برخی کشورهای منتخب می‌گذرد، حالا Concept Creators ویدیویی مفهومی از گوشی موبایل نوکیا 9 را منتشر و توجه علاقه‌مندان را به گوشی جدید نوکیا با نمایشگر تمام‌صفحه جلب کرده است.

بر خلاف نسل قبلی، در بخش‌های کناری حالا تقریبا هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد. لبه بالایی دستگاه نیز با انحنای کوچکی طراحی شده که به وضوح در ویدیوی قرار گرفته هم دیده می‌شود. با اینکه کلیدی فیزیکی هوم نیز در این گوشی حذف شده، اما هنوز محل قرارگیری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می‌رسد باز هم فنلاندی‌ها گوشی جدید خود را همراه با دوربین دوگانه و لنزهای زایس در اختیار کاربران قرار دهند. خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز حذف نشده و در بخش بالایی قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مفهومی پرچمدار آینده نوکیا را تماشا کنید. هرچند، بعید است به این زودی‌ها شاهد عرضه این گوشی به بازار موبایل باشیم.

ویدیوی مفهومی از گوشی موبایل نوکیا 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*