انتشار تصویری کامل از لباس فضایی SpaceX در حساب ایلان ماسک

انتشار تصویری کامل از لباس فضایی SpaceX توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک که مدتی پیش در حساب اینستاگرام خود تصویر بخشی از لباس فضایی SpaceX را به اشتراک گذاشته بود،‌ به تازگی عکسی کامل از این لباس را منتشر کرده است.

تصویر کامل لباس فضایی SpaceX هفته‌ها پس از عکس اولیه که به دقت برش خورده بود تا فقط قسمت بالایی آن قابل‌دیدن باشد، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت؛ این بار، مدل کمپانی اسپیس ایکس برای نمایش این لباس مهندسی‌شده، جلوی فضاپیمای دراگون قرار گرفته بود. بر اساس اطلاعاتی که قبلا توسط ایلان ماسک (Elon Musk) منتشر شده بود، طرح جدید با وجود جم و جورتر و شیک‌تر بودن نسبت به لباس‌های دیگر که تا به امروز هم توسط فضانوردان ناسا (NASA) استفاده می‌شوند، عملکرد لازم یک لباس فضایی را دارد.

با توجه به ویژگی‌های ظاهری لباس فضایی SpaceX می‌توان فهمید که قسمت‌های تعبیه‌شده برای پوشش زانوها و سایر مفصل‌ها، باعث آزادتر و منعطف بودن فضانورد در موقعیت‌های مختلف می‌شوند و چکمه‌های سیاه طراحی‌شده هم به نظر سبک‌وزن می‌آیند. البته تعجبی هم از بابت سبک‌تر و ساده‌تر بودن لباس فضایی SpaceX وجود ندارد، چراکه بر طبق اطلاعات وب سایت techcrunch فضانوردان اسپیس ایکس تنها در داخل فضاپیمای دراگون و یا سایر محیط‌هایی که فشار آن‌ها تنظیم شده‌اند، قادر به استفاده از این لباس هستند و طرح پیشنهادی برای استفاده در محیط خلأ خارج از جو زمین مناسب نیست.

متاسفانه خبری از انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این لباس نیست و وب سایت‌ها و علاقه‌مندان در مورد جزئیات بیشتر و حتی مدل‌ها و سایزهای مختلف لباس فضایی SpaceX بی‌اطلاع هستند؛ پس تا انتشار اخبار بیشتر در این رابطه، شما را به دیدن تصویر کامل لباس فضایی اسپیس ایکس دعوت می‌کنیم:

انتشار تصویری کامل از لباس فضایی SpaceX در حساب ایلان ماسک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*