نام آیفون های سال 2017

نام آیفون های سال 2017 تایید شد؛ آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس

آیفون 8 (iPhone 8)، آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) و آیفون ایکس (iPhone X) نام آیفون های سال 2017 است. این گوشی های جدید اپل فردا 21 شهریور ماه معرفی می‌شوند.

وقتی بر اساس شایعات بسیار زیاد مشخص شد اپل در سال جاری تصمیم دارد سه گوشی آیفون جدید روانه بازار کند، برای کاربران سوالاتی پیرامون نام آیفون های سال 2017 به وجود آمد. بر اساس نحوه نام‌گذاری محصولات پیشین این شرکت انتظار می‌رفت نام دو مدل ابتدایی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس باشد. همچنین پیش‌بینی می‌شد پرچمدار اپل، که قرار است به یک نمایشگر OLED و بدنه دارای طراحی بدون حاشیه مجهز شود، آیفون 8 نام داشته باشد.

نام آیفون های سال 2017

بر اساس گفته‌های یک توسعه‌دهنده با نام استیو تروتن اسمیت (Steve Troughton-Smith) و طبق اطلاعاتی که وی از آی او اس 11 استخراج کرده است، به نظر می‌رسد تنها یک روز مانده به برگزاری رویداد بزرگ اپل به منظور معرفی گوشی‌های موبایل جدید، اکنون در جریان نام آیفون های سال 2017 قرار گرفته‌ایم؛ مدل‌های استاندارد آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نام داشته و نسخه مجهز به صفحه نمایش OLED و گل سرسبد گوشی های موبایل اپل تا به امروز، آیفون ایکس نام خواهد داشت.

نام آیفون های سال 2017

البته این نخستین مرتبه‌ای نیست که نام آیفون ایکس را می‌شنویم و از چند روز قبل و بعد از انتشار اطلاعات استخراج شده از نسخه بتای آی او اس 11 که اکنون در اختیار تعدادی از کاربران اپل قرار دارد، در جریان آن قرار گرفتیم. در اعداد رومی، ایکس (X) مساوی با شماره 10 است و امسال نیز در دهمین سالگرد معرفی نخستین آیفون به دست خود استیو جابز قرار داریم.

اپل روز سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه میزبان یک رویداد بزرگ است تا در آن آیفون‌های جدید را معرفی کند. گجت نیوز تمامی اخبار مربوط به این رویداد را در روز آینده پوشش خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*