نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین شیائومی می میکس 2 و شیائومی می نوت 3

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین شیائومی می میکس 2 و شیائومی می نوت 3 منتشر شد

کمپانی شیائومی نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2) و شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

شیائومی می میکس 2 و شیائومی می نوت 3 دو پرچمدار جدید غول چینی گوشی‌ساز، کمپانی شیائومی هستند که دقایقی پیش رسما از آن‌ها پرده بردار شد. این دو محصول از سخت افزار کاملا بالارده‌ای برخوردارند تا بتواند آن‌ها را با بزرگانی از برندهای سامسونگ و اپل مقایسه کرد. اما این پایان ماجرا نیست، چرا که شیائومی از دوربین‌های بسیار باکیفیتی نیز بر روی این دو گوشی پرچمدار جدید خود استفاده کرده است. بنابراین نه تنها می‌توانید با آن‌ها حس داشتن یک گوشی بالارده را تجربه کنید، بلکه اگر جزو عاشقان عکاسی با موبایل نیز باشید، آن‌ها برای شما موهبتی به حساب می‌آیند.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی می میکس 2

گوشی می میکس 2 به یک دوربین 12 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر 4 جهته، فلاش دوگانه و وضوح 2160p تجهیز شده است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی آن و درست در زیر نمایشگر تعبیه شده است. در ادامه می‌توانید نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین شیائومی می میکس 2 را مشاهده کنید.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی می نوت 3

در آن سمت گوشی شیائومی می نوت 3 از یک دوربین دوگانه همراه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین‌ها از دیافراگم f/1.8 و f/2.6، لرزشگیر اپتیکال تصویر 4 جهته، فوکوس خودکار تشخیص فاز، فلاش دوگانه و همچنین زوم اپتیکال 2 برابری نظیر آیفون 7 پلاس اپل برخوردار هستند. این دوربین همچنین به لطف بخش نرم افزاری خود، می‌تواند تصاویری با افکت مشابه بوکه را به ارمغان بیاورد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی گوشی تعبیه شده است. در ادامه می‌توانید نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین شیائومی می نوت 3 را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید.عکسارو جا به جا گذاشتین ادمین جان