قیمت شیائومی می میکس 2

قیمت شیائومی می میکس 2 اعلام شد

قیمت شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2) خیلی سریع بعد از رونمایی آن مشخص است. شیائومی می میکس 2 با توجه به مشخصات فنی آن قیمت قابل قبولی دارد.

شیائومی می میکس 2 پرچمدار جدید این گوشی‌ساز محبوب چینی است. مدل سال گذشته یعنی شیائومی می میکس، به جرات اولین گوشی موبایلی بود که طراحی بدون حاشیه را شدیدا محبوب کرد و سبب شد شرکت‌های بیشتری به آن روی بیاورند. حال می‌بینیم مدل سال 2017 نیز به پیروی از همین سبک ساخته شده و حتی در مقایسه با مدل پیشین زیباتر نیز شده است. اکنون در جریان قیمت شیائومی می میکس 2 نیز قرار گرفته‌ایم.

در لیست مشخصات فنی شیائومی می میکس 2 نام تراشه اسنپدراگون 835 به چشم می‌خورد، به این معنی که با یکی دیگر از قدرتمندترین پرچمداران اندرویدی سال مواجه هستیم.

قیمت شیائومی می میکس 2

قیمت شیائومی می میکس 2 بسته به نسخه و کانفیگ آن متفاوت است

تنها گزینه رنگ نسخه استاندارد شیائومی می میکس 2 مشکی است، در حالی که نسخه ویژه آن (Special Edition) در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه خواهد شد. اگرچه به خاطر در جریان بودن رویداد این شرکت هنوز زمان عرضه محصول به بازار مشخص نیست، اما در جریان قیمت شیائومی می میکس 2 قرار گرفنه‌ایم. نسخه استاندارد این گوشی موبایل در سه کانفیگ مختلف عرضه می‌شود که تفاوت آن‌‌ها فقط در ظرفیت داخلی است. هر سه دارای 6 گیگابایت حافظه رم بوده و به ترتیب 64 گیگابایت (506 دلار)، 128 گیگابایت (552 دلار) و 256 گیگابایت (614 دلار) فضای ذخیره‌سازی داخلی دارند.

اما قیمت شیائومی می میکس 2 با اختلافی زیاد بیشتر است. این محصول دارای بدنه‌ای سرامیکی بوده و به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز شده است. قیمت آن حدود 720 دلار است.