برنامه سامسونگ براي فروش 350 ميليون گوشي در سال 2013

براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، انتظار می رود که شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۳ حدود نیم میلیارد گوشی تلفن همراه عرضه نماید که از این تعداد حدود ۳۵۰ میلیون عدد اسمارت فون می باشد. این پیش بینی براساس اطلاعات بدست آمده از منابع داخلی این شرکت منتشر شده است.

همچنین تخمین زده می شود که در سال آینده (۲۰۱۳) درمجموع حدود ۸۶۰ تا ۹۰۰ میلیون اسمارت فون عرضه شود که بر همین اساس، این تولید کننده کره ای به تنهایی حدود ۴۰ درصد از سهم بازار اسمارت فون ها در سطح جهان را در اختیار خواهد داشت.

بعضی منابع ناشناخته اشاره ای به استراتژی سامسونگ در فروش نیز داشته اند، آنها اعلام می کنند که سامسونگ با ترویج دو پرچمدار خود یعنی amsung Galaxy S III و Samsung GALAXY Note II سعی در سرپا نگه داشتن و استقبال کاربران از محصولات سطح متوسط خود دارند، بدین معنی که سامسونگ برای فروش و استقبال کاربران از محصولات سطح متوسط خود، بخوبی از دو پرچمدار خود بهره می برد.

در حالیکه سامسونگ در حال گسترش لیست اسمارت فون های خود می باشد، بعضی شرکت ها مانند HTC, LG, Motorola و RIM در حال کاهش تولید خود در مورد اسمارت فون های سطح متوسط ، برای قدرتمند نگه داشتن پرچمدارهای خود می باشند.

تولید کنندگان دیگری همانند Sony Mobile, ZTE, Huwai و Lenovo نیز سیاست عرضه طیف گسترده ای از اسمارت فون ها را در پیش گرفته اند.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*