اپل واچ با قابلیت lte

اطلاعات فاش شده از فریمور ‌iOS 11 از عرضه اپل واچ با قابلیت LTE خبر می‌دهد

با توجه به اطلاعات فاش شده از فریمور iOS 11، کمپانی اپل قصد دارد ساعت اپل واچ با قابلیت LTE را به زودی معرفی و روانه بازار کند. 

حدود یک سال است که شایعاتی در مورد عرضه اپل واچ با قابلیت LTE از سوی اپل (Apple) شنیده می‌شود و طبق اطلاعات لو رفته از فریمور آی او اس 11 (iOS 11) می‌توان گفت که این شایعه قرار است به زودی رنگ حقیقت به خود بگیرد. اطلاعات منتشر شده از فریمور آی او اس 11 علاوه بر این موضوع، جزئیات دیگری را در رابطه با آیفون‌های جدید اپل در خود داشت که قبلا در گجت‌نیوز به آن‌ها پرداخته‌ایم. حال اگر شایعه جدید را درست بدانیم، باید بگوییم که اپل قصد دارد یک اپل واچ با قابلیت LTE را به زودی روانه بازار کند.

در این شایعه جدید آمده که اپل قصد دارد دو مدل جدید از Apple Watch را عرضه کند؛ یک اپل واچ با قابلیت LTE و دیگری بدون پشتیبانی از این قابلیت. اپل واچی که قابلیت ال تی ای دارد، از شماره همان سیمکارتی که بر روی آیفون خود قرار داده‌اید استفاده می‌کند. همچنین گفته شده که این اپل واچ جدید قرار است در قسمت راست خود یک دکمه قرمز برای شماره‌گیری داشته باشد که این مورد، آن را نسبت به ساعت‌های قبلی متمایز می‌کند.

اپل واچ با قابلیت LTE از طراحی شبیه به مدل‌های قبلی ساعت هوشمند اپل استفاده می‌کند و در دو رنگ سرخِ طلایی و خاکستریِ سرامیکی عرضه شود.

گزارش ماه اخیری که از سوی سایت بلومبرگ منتشر شد، می‌گفت که اپل واچ با قابلیت LTE قرار است از تراشه اینتل استفاده کند. به هر حال ساعت هوشمند بعدی اپل هر چه که باشد، قطعا در رویداد امشب بیشتر در موردش خواهیم شنید.

اپل ساعت 9:30 امشب در کنفرانسی اختصاصی، رسما از آیفون‌(های) جدید رونمایی خواهد کرد و گمان می‌رود در این رویداد، اپل واچ با قابلیت LTE هم حضور داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*