سخت افزار واقعیت افزوده اپل

سخت افزار واقعیت افزوده اپل در هفته‌های آتی معرفی خواهد شد [شایعه]

در آستانه رونمایی از آیفون‌های جدید، شایعات می‌گویند که قرار است سخت افزار واقعیت افزوده اپل در هفته‌های آتی رونمایی شود. 

از قرار معلوم در کنفرانس اختصاصی اپل در ساعت 9:30 امشب به وقت تهران، این کمپانی قرار نیست فقط به آیفون‌های جدید و ساعت هوشمندش بپردازد؛ چرا که اخیرا سایت معتبر وال‌ استریت ژورنال در گزارشی عنوان کرده که Apple قصد دارد با رونمایی از نرم افزار و سخت افزار واقعیت افزوده جدید خود، باری دیگر در عرصه AR قدرت‌نمایی کند. اپل در حال حاضر یک بسته توسعه نرم‌افزار به نام ARKit را برای ساخت بازی و نرم‌افزار واقعیت افزوده معرفی کرده است و وال‌ استریت ژورنال می‌گوید که این غول آمریکایی می‌خواهد محصول دیگری را در این زمینه معرفی کند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل، اخیرا در اظهاراتش گفته است:

واقعیت افزوده یکی از آن چیزهایی بزرگی است که ما در آینده دوباره به آن خواهیم پرداخت و کاری خواهیم کرد که از آن لذت ببرید.

همین نقل قول، علاقه بالای کوک به واقعیت افزوده و همچنین تعهد به عرضه کردن امکاناتی که می‌توانند چیزهای مجازی را در دنیای واقعی به نمایش بگذارند، نشان می‌دهد. اما سخت افزار واقعیت افزوده اپل قرار است دقیقا چه چیزی باشد؟‌ آیا منظور اپل، دوربین دوگانه آیفون ایکس است که گفته شده امکان ضبط و نمایش واقعیت افزوده در حالت افقی را تسهیل می‌کند؟ یا این‌که آیا سخت افزار واقعیت افزوده اپل قرار است ربطی به پتنت‌هایی که اخیرا این کمپانی در مورد عینک‌های هوشمند ثبت کرد داشته باشد؟ کسی چه می‌داند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*