گوشی موبایل تاشوی سامسونگ

در سال 2018 باید منتظر رونمایی گوشی موبایل تاشوی سامسونگ باشیم

گوشی موبایل تاشوی سامسونگ سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. خبر عرضه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ شایعه نبوده و توسط رییس بخش موبایل شرکت اعلام شده است.

در هیایوی آماده‌سازی خود برای آغاز کنفرانس بزرگ اپل در روز سه شنبه دوازدهم سپتامبر (بیست و یکم شهریور)، که قرار است طی آن به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اولین آیفون شاهد محصولی خیره‌کننده از این شرکت باشیم، سامسونگ با خبری حیرت‌آور توجه‌ها را به خود جلب کرد. رییس بخش موبایل این شرکت اعلام کرد بعد از مدت‌ها انتظار و انتشار اخبار ضد و نقیض، گوشی تاشوی سامسونگ سرانجام در سال 2018 رونمایی خواهد شد.

سامسونگ مدت‌ها است مشغول کار کردن بر روی این پروژه است. 6 سال قبل و در جریان نمایشگاه CES 2011 شاهد رونمایی نمایشگر انعطاف پذیر AMOLED سامسونگ با ابعاد 4.5 اینچ بودیم. از آن زمان تاکنون، هر از گاهی زمزمه‌هایی درباره گوشی تاشو این غول کره‌ای به گوش می‌رسند. رییس بخش موبایل سامسونگ این موضوع را در کنفرانس خبری برگزار شده به منظور نمایش پرچمدار جدید سری نوت در کشور کره مطرح کرد.

گوشی موبایل تاشوی سامسونگ

رکورد پیش خرید گلکسی نوت 8 در کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا بی‌نظیر بوده است، به طوری که پیش از آغاز عرضه محصولات در کره جنوبی در جمعه هفته گذشته، 650 هزار دستگاه از آن پیش خرید شده بودند. با در نظر گرفتن قیمت 1.1 میلیون یوانی (حدود 970 دلاری) گلکسی نوت 8، این میزان استقبال باورنکردنی است. البته قیمت محصول در بازارهای آمریکا 930 دلار است. اعلام زمان عرضه گوشی موبایل تاشوی سامسونگ در کنار آغاز عرضه بهترین پرچمدار موبایل آن تا به امروز، خبری خوب برای کاربران پروپاقرص این برند است.

گوشی موبایل تاشوی سامسونگ

گوشی موبایل تاشوی سامسونگ بعد از سال‌ها انتظار معرفی می‌شود

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به یک نمایشگر دارای قابلیت خم شدن و منعطف مجهز می شود. به عقیده تحلیل‌گران، ساخت چنین گوشی موبایلی همراه با مجهز شدن به قدرتمندترین سخت افزار روز و در عین رعایت زیبایی دستگاه و عدم افزایش ضخامت کلی آن، کار ساده‌ای نیست، به همین دلیل توسعه گوشی موبایل تاشوی سامسونگ به این اندازه زمان‌بر بوده است.

گوشی موبایل تاشوی سامسونگ

تقریبا از همان سال 2011، هر سال اخباری درباره عرضه این محصول به گوشی می‌رسید، تا اینکه امروز مطمئن شدیم 2018، زمان قعطی عرضه دستگاه تاشوی سامسونگ خواهد بود. این مقام مسئول خبرهای داغ دیگری را نیز اعلام کرد. بخش اسپیکر Harmon این شرکت مدتی است در حال فعالیت بر روی توسعه یک اسپیکر مبتنی بر هوش مصنوعی است. کاربران می‌توانند به منظور پخش موسیقی و یا انجام چندین عمل دیگر با این اسپیکر صحبت کنند.

گوشی موبایل تاشوی سامسونگ

البته پیش از این نیز اخباری پیرامون توسعه اسپیکر هوشمند سامسونگ به منظور رقابت با اسپیکرهای آمازون اکو، گوگل هوم، مایکروسافت اینوک و اپل هوم پاد شنیده بودیم. حتی سونی نیز تصمیم دارد در ماه آینده یک اسپیکر هوشمند روانه بازار کند که ضرورت ورود سامسونگ به این زمینه را بیشتر می‌کند. انتظار می‌رود سامسونگ اسپیکر هوشمندش را به دستیار مجازی منحصربه‌فرد خود یعنی بیکسبی مجهز کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ارباب کل دنیای تکنولوژی فقط سامسونگ بوده و هست و خواهد بود