تست سقوط اسنشال فون

تست سقوط اسنشال فون نتایج تعجب‌آوری دارد (ویدیو)

تست سقوط اسنشال فون (Essential Phone) مدتی بعد از عرضه آن در بازار منتشر شد. نتیجه تست مقاومت اسنشال فون بسیار جالب و غیر منتظره است.

بعد از گذشت مدت‌ها از زمان رونمایی اسنشال فون، گوشی موبایل ساخت دست خالق اندروید، سرانجام شاهد عرضه شدن آن در بازارهای آمریکا و کانادا هستیم. زاک، مدیر سرشناس کانال JerryRigEverything یوتیوب خیلی زود دست به کار شد و ویدیویی از تست سقوط اسنشال فون منتشر کرد. البته زاک به انجام تست‌های مقاومت گوشی های موبایل در برابر خط و خش، فشار و خم شدن و همچنین شعله مستقیم آتش معروف است و کمتر ویدیوی انجام تست سقوط از وی دیده‌ایم.

از آنجایی که اسنشال فون دارای بدنه‌ای استثنایی بوده و مواد تشکیل‌دهنده آن در سایر دستگاه‌های موبایل دیده نمی‌شود، زاک نیز آن را استثنا قرار داد. در گوشی موبایل ساخت دست اندی رابین شاهد استفاده از فریم تیتانیومی و پنل پشتی سرامیکی هستیم، در حالی اغلب دستگاه‌های بالارده امروزی به همراه فریم آلومینیومی و پنل پشتی شیشه‌ای ساخته می‌شوند.

تست سقوط اسنشال فون

اندری رابین معتقد است سرامیک به کار رفته در پشت دستگاه، مقاومت گوشی در برابر ضربه و فشار را بسیار بالا می‌برد. اگرچه این ادعای دروغی نیست، اما سرامیک شدیدا در برابر خط و خش آسیب‌پذیر است و ممکن است کوچکترین ضربه، اثری از خود باقی بگذارد.

انتظار می‌رفت پنل پشتی سرامیکی حین تست سقوط اسنشال فون خیلی زود ترک بردارد، اما در ویدیو شاهد چنین اتفاقی نیستیم که بسیار تعجب‌آور است! البته، متاسفانه شیشه محافظ گورریلا گلس به کار رفته در نمایشگر، آن‌طور که باید مقاوم نیست و بعد از انجام آخرین تست سقوط، تقریبا چیزی از صفحه نمایش باقی نمانده بود!

ویدیوی تست سقوط اسنشال فون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*