زمان انتشار آی او اس 11

زمان انتشار آی او اس 11 برای آی‌دیوایس‌ها اعلام شد

بالاخره و پس از ماه‌ها انتظار، زمان انتشار آی او اس 11 (iOS 11) در مراسم امشب اپل برای آی دیوایس‌ها ( آیفون ها و آی پد ها ) مشخص شد.

اولین بار در مراسم WWDC 2017 به طور مختصر به توضیح ویژگی‌های جدید آی او اس 11 پرداخته شد اما امشب با معرفی آیفون‌های جدید اپل، به طور کامل در جریان تغییرات و امکانات جدید گنجانده شده در نسخه یازدهم از آی او اس قرار گرفتیم. همانطور که احتمالا در جریان اخبار هستید، نسخه آی او اس 11 برای آیفون ایکس (iPhone X) تفاوت‌هایی با نسخه سیستم عامل آیفون 8 و 8 پلاس (iPhone 8 & 8 Plus) در زمینه رابط کاربری و ویژگی‌های جدید خواهد داشت اما خوشبختانه در آیفون‌های قدیمی‌تر تقریبا تمامی امکانات آیفون 8 فعال خواهند بود.

زمان انتشار آی او اس 11

تا زمان انتشار آی او اس 11 چیزی باقی نمانده!

در نسخه جدید آی او اس روی آیفون‌های قدیمی شما می‌توانید تصاویر لایو را ویرایش کنید، از سیری بازخورد هوشمندانه‌تری دریافت کنید و آیکن‌های مرکز کنترل (Control Center) را سفارشی کنید. همچنین احتمالا ایجاد ایموجی‌های انیمیشنی موسوم به Animoji روی تمامی آی‌دیوایس‌ها امکان‌پذیر خواهد بود و مالتی تسکینگ روی آیپد با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

یکی از برجسته‌ترین تغییرات در آی او اس 11 عرضه کیت واقعیت افزوده اپل به شمار می‌رود که به توسعه‌دهندگان برای تولید اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده کمک شایانی در جهت واقعی‌تر ساختن برنامه‌هایشان می‌کند. دیگر تغییر به وجود آمده در سیستم عامل امکان غیرفعال‌سازی تاچ آی دی و تماس با پلیس بوده که با پنج بار فشردن دکمه پاور فراهم می‌شود.

امکانات جدید زیادی در ورژن جدید آی او اس انتظار کاربران اپلی را می‌کشند و خبر خوش آنکه زمان زیادی تا عرضه رسمی این آپدیت باقی نمانده است. زمان انتشار آی او اس 11 طبق گفته‌های اپل روز 19 سپتامبر (28 شهریور) همزمان با عرضه آیفون‌های جدید و نسل سوم اپل واچ به بازار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام برای من پروفایل ای او اس 11 اومده چجوریه؟؟