عکس آیفون X

گالری عکس آیفون X ؛ تصاویر رسمی و ویدیوی تبلیغاتی آیفون ایکس اپل

آیفون جدید اپل با ظاهری کاملا متفاوت و جدید پا به میدان گذاشته است. در گالری عکس آیفون X تغییرات به صورت کامل نمایش داده شده‌اند.

الگوی جدید طراحی اپل را می‌توان به خوبی در ظاهر آیفون جدید تماشا کرد. گرچه پیش‌تر نیز رندر‌های فراوانی برای آیفون ایکس وجود داشت که چنین طرحی را تداعی می‌کرد اما امشب با پرده‌برداری رسمی اپل از عضو جدید خانواده آیفونش، شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند. همانطور که در گالری عکس آیفون X نیز به چشم می‌خورد، حاشیه‌های نمایشگر در همه جهات به حداقل رسیده‌اند و این موضوع سبب دوچندان شدن زیبایی دیوایس شده است. اما نمایشگر کم حاشیه باعث حذف دکمه فیزیکی هوم و سنسور تشخیص اثر انگشت شده است. کوپرتینویی‌ها نیز برای جبران، قابلیت جدید امنیتی فیس آی دی (Face ID) را جایگزین تاچ آی دی (Touch ID) کرده‌اند.

عکس آیفون X

اگر نمای خارجی دستگاه را کنار بگذاریم، آیفون ایکس همچنان یک پرچمدار اعلا و درجه یک به شمار می‌رود. نمایشگر OLED با کیفیت در کنار چیپست‌های قدرتمند پردازشی در برابر رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این بار اپل با دست پر و برطرف کردن کاستی‌ها به جنگ با رقیبان آمده است.

آیفون ایکس در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد. در ادامه از شما برای تماشای گالری عکس آیفون ایکس و ویدیوی تبلیغاتی آن دعوت می‌کنیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقدر زشته خداوکیلی
    هر جور نگاش میکنم اصلا به دلم نمیشینه
    آیفون های قبلی واقعا شیک و زیبا بودن

  2. ی طراحی زشت و کپی از استنشال فون و حاشیه از ال جی ….
    سال 2017دوربین بیرون زده؟؟؟؟؟